Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zadenkweek gelijk op 12-12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zadenkweek gelijk op 12-12

Ben het wel van plan. Eerste moet ik de guerilla planten klaar hebben en vanaf half mei is er plaats voor het starten van de zaden kweek.

Comment

als het niet voor verkoop ofzo is maar voor ruil of eigen gebruik mag je ook gerust doen wat qnq zei maar enkel de 1Ste generatie testen en dan direct die eerste zaden gebruiken, wel een vraagje,je wil de perfecte guerilla soort maken, waarom kies je dan voor een al bestaande soort?
      ook goedkope fem. zou iedereen die guerilla doet wel interesseren.
      al blijft dat herma gedoe een groot evaar bij feminizeren.
      ivm de perfecte soort, ik dacht aan een canadese x deense
      oftewel een automazar x iets anti toprot.

Comment

ik kan als anti toprot alleen maar de lemonkush van herbies seeds aanraden! vette toppen, geen gedoe met herma's en tot 3dagen voor de oogst geen rot (heb wel de dag voor ik ging oogsten een klein stukje met rot weg geknipt!)
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

ja die staat ook wel op mijn lijst voor ooit te proberen alleen al om de smaak lemon+ kush :eek:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Kijk naar de planten. Als je 100 plantjes hebt staan en ze zien er allemaal exact hetzelfde uit aan het begin en einde van de bloei dan ga je goed.
            Je hebt immers al die generaties op dezelfde criteria geselecteerd, en naarmate je door selecteert zul je steeds meer dezelfde pheno's zien.
            Lijkt mij onmogelijk met zaden. Ik denk ook niet dat je snel een breeder gaat vinden die dit kan aantonen. Ik vind dat de charme van zaden tegenover stekken, geen enkele is gelijk. Je begint ook niet van 0, maar je start met een zaadje met al een hele dna structuur ingebouwd. Voor mij is dat een vicieuze cirkel waar je nooit uit geraakt. Dan selecteer ik liever uit mijn 20 zaden de beste om volgende keer gewoon opnieuw te beginnen. En tussen die zaden gaan knallers zitten en mongolen. Dat is voor mij het risico dat je neemt met zaden.
            Je kan hobby gewijs ook geen +50 vrouwen gaan afbloeien om te selecteren op smaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dqseeds View Post
              Ben het wel van plan. Eerste moet ik de guerilla planten klaar hebben en vanaf half mei is er plaats voor het starten van de zaden kweek.
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Owja sorry ik stelde een vraag of het gelijk op 12/12 kan. En ik krijg van QnQ een fatsoenlijk en zeer uitgebreid antwoord. Dan moet jij niet zitten huilen en medelen dat ik om een complete encyclopedie vraag. En wie zegt dat ik de zaden nog niet heb? Voor de 3e keer ik heb genoeg gelezen maar nergesn staat iets beschjreven over een zaden kweek met het 12-12 systeem wat blijkbaar wel wordt gebruikt bij gewone kweek met zaden.

Comment

ik huil niet hoor
                    ik kweekte al toen jij nog in de poepluiers lag
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

@angel777
                      Wat kan jij zeiken zeg. Er word iets gevraagd geef gewoon antwoord of houd je mond. Iemand afzeiken is toch nergens goed voor.

Comment

Misschien delen Angel en ik niet alles met iedereen
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

laat je niet afslaan dq, gewoon een klein misverstandje tussen jouw en angel,das niets.

Comment

als je mijn reacties ziet als afzeiken kun je beter van het forum afblijven.
                            als ik kritiek op iets geef is dat mijn manier van advies geven om het zo NIET te doen.
                            dat mensen dat niet snappen is hun probleem, niet mijn probleem.
                            ik heb vaak kritiek op veel mensen maar als ik zie dat iemand zelf ook echt moeite doet en heeft gedaan dan ben ik niet de flauwste om die persoon zelfs te helpen met water geven.

JA ik zeik heel veel, maar ik zit hier ook niet op 'n datingforum!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

rustig angel
                                neem een :beer: je en zand erover.
                                ts bedoelt het niet slecht

Comment

Bezig...
                                X