Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@psychedelic1988 : Alleen mensen die niet werken hebben tijd om alles te lezen...als ik mij daar mee bezig zou houden zou ik geen werk en geld hebben moest ik een hele dag op dit forum zitten dan zou ik ook alles weten en zou ik niets moeten vragen ... ✌️
dus jij hebt geen vrije tijd?
waarom dan aan plantjes beginnen?
als je al geen tijd hebt om info op te zoeken zal je zeker geen tijd hebben om te kweken.
Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988View Post
Dan moet je er 1 kopen of gewoon oogsten zonder kan je het niet zien en wij met zen allen al helemaal niet met die hps foto's.
Het forum is idd voor vragen maar ook om te lezen forum vervuiling word niet gewaardeerd aangezien hier een paar moderaters rondhangen die wel wat beters te doen hebben dan al jou dezelfde geopende topics weer te verwijderen.
Als iedereen zo met het forum omgaat word het binnen de kortste keren een oerwoud met bullshit topics
@psychedelic1988 : Alleen mensen die niet werken hebben tijd om alles te lezen...als ik mij daar mee bezig zou houden zou ik geen werk en geld hebben moest ik een hele dag op dit forum zitten dan zou ik ook alles weten en zou ik niets moeten vragen ... ✌️
Ik werk ook, maar dit interesseert me genoeg om er toch over te lezen en zoeken na m'n werk.
Voor de rest vind je alles op Google dus een gemotiveerd en intelligent persoon die iets of wat respect heeft voor het hele gebeuren haalt hier meer leerstof uit dan iemand die na z'n werk maar eens snel een vraagje komt posten dat wij dan maar moeten beantwoorden.... Je geeft zelf aan dat je er allemaal geen tijd voor hebt om je mee bezig te houden, dan zou ik je lampje ook maar uitdoen want zo werkt het niet...
Comment