Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

    Korting op 420shop
    Hallo,

    mijn lamp gaat aan van 18h30 tot 6h30,
    die is samen met mijn afzuiger aangesloten op een davin kast met 2 stopcontacten...
    gisteren had ik de stekker van de lamp uitgetrokken en de afzuiging aangelegd omdat het wat begon te ruiken
    nu heb ik dan om 18h30 de lamp ingestoken, maar de timer stond niet aan dus is de lamp blijven branden tot daarnet om 10h, 3,5h te lang dus. De planten zitten wel in de laatste week(om niet te zeggen laatste dagen van de bloei... Ik las hier al enkele gelijkaardige topics, maar daar waren de plantjes nog volop aan het bloeien, van mij beginnen de haartjes al mooi bruin te worden dus zou ik zeker niet willen dat hij nu opnieuw begint te groeien weet iemand wat ik het beste kan doen?

    Alvast bedankt !

    mvg

    #2
    Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

    Dag jarr,

    ik denk niet dat dit zoveel kwaad kan doen.. Als dit maar 1malig is.

    het zal je planten mss meer stress bezorgen, maar terug in groei zullen ze niet gaan.

    maaarjaa, ben zelf een beginnende kweker dus ik gok ook maar :p

    Comment


      #3
      Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

      Alles weggooien. Jammer.

      [Grapje]

      Als je kan, geef je ze nu 12 uur donker en dan kun je weer verder als normaal. Maar als't toch de laatste dagen betreft, kan een beetje stress geen kwaad.

      Goeie oogst! Grtz
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #4
        Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

        Thx, zal hem dan instellen dat ie maar vanavond om 10h aanschiet.

        Comment


          #5
          Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

          heb ge foto van u dame ?

          Comment


            #6
            Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

            In de laatste week bloei ?
            Ohjee..niks aan te doen man, pffftt..lekker dan, nou kom ze maar langsbrengen, dan voer ik ze wel af.

            Snap sowieso niet waarom je je afzuiger schakelt.
            Normaal moet die altijd aan.

            Binnen een week gaan de toppen niet verdwijnen heh...

            Maarre...ik krijg de indruk dat je denkt dat ze bijna klaar is/zijn omdat je bruine haartjes ziet ?
            Zo zie je niet of ze klaar zijn heh...bruine haartjes zeggen niets. Daar zijn topics over.
            Wanneer oogsten enzo...

            Bij de meeste planten moet je wel rekenen op 8 weken echte bloei, da's gemiddeld zo'n 11 weken 12/12.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

              Dat weet ik hoor, kijk soms een met een microscoopje om ze mooi amber te kunnen oogsten.
              En de afzuiger schakel ik voorlopig omdat het veel te koud is als die de hele dag blijft aanliggen... Zekrr nu met die vrieskou hier.
              kan er morgen wel fotos van posten, de lamp gaat maar om 22h aan.
              heb enkele vrienden die ook al een eindje kweken en die hadden het ook eens gehad in de 4e week bloei dat de lamp 16h gebrand heeft en van hem zijn zijn planten opnieuw beginnen groeien. Daarvoor was ik bang. En t is snow fruit van sweet seeds, moet normaal 8 weke staan en staan in bloei van 19 november, dus staan ze bijna 10 weken

              Comment


                #8
                Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

                Pas dan maar op voor toprot, want dat is daar een ideaal recept voor.

                Comment


                  #9
                  Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Pas dan maar op voor toprot, want dat is daar een ideaal recept voor.
                  Thx voor de tip heb hem nu aangelegd met de inlaat te verleggen zodat die in huis aanzuigt ipv buiten

                  Comment


                    #10
                    Re: Lamp 15u gebrand in laatste week bloei

                    AAah, oke, gelukkig.
                    Dan ben ik wel benieuwd.
                    Die moeten er lekker uitzien nu.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X