ik heb een soort schimmel ofzo? op de bladeren de planten zijn goed groot geworden alleen de toppen niet ze staan al 10 weken. het begon na de eerste week al onder in de plant.heb van alles gedaan vooral veel schoon gemaakt. please help me dit verbannen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hel help help!!!!!!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
WOW
Eerst even van harte welkom op het forum! Je bent druk bezig met een kweek zie ik en je hebt nogal last van meeldauw! Da's niet goed!!
Er is wel een middeltje tegen, kan zo even niet op de naam komen maar kan je wel vinden als je de "search" functie gebruikt. Ik weet wel dat als je niets doet je de hele boel verpest en je kan het ook niet helemaal weg krijgen, enkel een beetje onder controle maar het is bij jou wel heel erg....
Greetzz
edit: dit is trouwens de member introductie sectieLast edited by ijscoman1; 9 March 2009, 13:10.
-
volgens mij krijg je dat niet meer weg,je zit echt al in een ver stadium...
meeldauw houdt de groei tegen van je toppen dus die zullen niet worden wat het moet zijn,je kan bayer schimmels kopen voor de meeldauw tegen te gaan!
het kost 8.75euro bij growshopalien.comLast edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 03:47.
Comment
Comment