Hallo Growers,
Ik heb een groot probleem.
Ik kweekte eerst met een tentje lekker een jaar lang en dit ging prima.
Toen besloot ik een nieuwe tent van the green room te kopen want die oude tent was helemaal stuk.
Sinds ik deze tent heb heb ik nu al 5 runs gedaan en ze zijn alle 5 mislukt!
Het gaat elke keer hetzelfde.
- Stekken slaan goed aan
- Groeit prima
- Eerste 2 weken alleen water nog geen voeding
- Begin week 3 worden de planten licht van kleur
- Einde week 3 gaan ze al in bloei en groeien niks meer
Resultaat slappe kleine plantjes van 25 cm gemiddeld waar nog geen 5 gram per plant af komt als je het laat staan tot oogst.
Ik heb al de volgende dingen geprobeerd:
- Ander merk kweekmedium (kweek op aarde)
- Al lichte voeding geven vanaf week 1 om te kijken of het met te weinig voeding te maken had.
- De tent grondig schoon gemaakt , aangezien het een nieuwe tent is lijkt me dit overbodig maar toch.
- De zeiltjes die ik op de grond als "waterbak" heb liggen komen uit mijn oude tent dus daar kunnen geen giftige dampen /gassen af komen anders had ik dat in mijn oude tent ook.
- Alle andere spullen in de nieuwe tent zijn afkomstig uit de oude tent waar ik wel een jaar lang goed in heb gekweekt.
- Tevens staat de tent ook op dezelfde plek als de oude qua omgeving etc.
- Temperatuur is licht aan rond 28-30 licht uit 18 graden
Ik ben echt ten einde raad. Vandaag ga ik maar weer 3 weken alles er uit trekken want het heeft toch geen zin om dit door te laten groeien. Ze zijn 20-25cm hoog.... half geel dunne stelen word dus weer niks.
Wie kan mij helpen? Ik weet echt niet wat de oorzaak is van dit drama
Ik zit der beetje doorheen. Veel geld in de nieuwe tent gestoken en afgelopen half jaar alleen maar geld gekost helemaal geen lekker wietje om te roken niks.....
Zo vervelend als iets eerst wel altijd goed gaat en je dan een nieuwe tent koopt en ineens werkt het niet meer.
Stoppen is geen optie helaas haha
Ik heb een groot probleem.
Ik kweekte eerst met een tentje lekker een jaar lang en dit ging prima.
Toen besloot ik een nieuwe tent van the green room te kopen want die oude tent was helemaal stuk.
Sinds ik deze tent heb heb ik nu al 5 runs gedaan en ze zijn alle 5 mislukt!
Het gaat elke keer hetzelfde.
- Stekken slaan goed aan
- Groeit prima
- Eerste 2 weken alleen water nog geen voeding
- Begin week 3 worden de planten licht van kleur
- Einde week 3 gaan ze al in bloei en groeien niks meer
Resultaat slappe kleine plantjes van 25 cm gemiddeld waar nog geen 5 gram per plant af komt als je het laat staan tot oogst.
Ik heb al de volgende dingen geprobeerd:
- Ander merk kweekmedium (kweek op aarde)
- Al lichte voeding geven vanaf week 1 om te kijken of het met te weinig voeding te maken had.
- De tent grondig schoon gemaakt , aangezien het een nieuwe tent is lijkt me dit overbodig maar toch.
- De zeiltjes die ik op de grond als "waterbak" heb liggen komen uit mijn oude tent dus daar kunnen geen giftige dampen /gassen af komen anders had ik dat in mijn oude tent ook.
- Alle andere spullen in de nieuwe tent zijn afkomstig uit de oude tent waar ik wel een jaar lang goed in heb gekweekt.
- Tevens staat de tent ook op dezelfde plek als de oude qua omgeving etc.
- Temperatuur is licht aan rond 28-30 licht uit 18 graden
Ik ben echt ten einde raad. Vandaag ga ik maar weer 3 weken alles er uit trekken want het heeft toch geen zin om dit door te laten groeien. Ze zijn 20-25cm hoog.... half geel dunne stelen word dus weer niks.
Wie kan mij helpen? Ik weet echt niet wat de oorzaak is van dit drama
Ik zit der beetje doorheen. Veel geld in de nieuwe tent gestoken en afgelopen half jaar alleen maar geld gekost helemaal geen lekker wietje om te roken niks.....
Zo vervelend als iets eerst wel altijd goed gaat en je dan een nieuwe tent koopt en ineens werkt het niet meer.
Stoppen is geen optie helaas haha
Comment