Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel gram?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hoeveel gram?

Hoe kan je dat zeggen? Het is een autoflower en zoals je kan zien zijn sommige pistels al geheel bruin.

Deze mogen toch niet bruiner worden dan ze nu al zijn?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Kan iemand alstublief een goede inschatting maken? Ik heb echt geen idee.. als ik sommige sites lees kan ik volgens hun zelfs nu al oogsten, hier nog een foto hoe ze er nu bij staat. 1432573219842.jpg

Comment

ga toch weg als je toch nie wil luisteren je weet het blijkbaar beter.
      autoflower of nie bloeitijd blijft even lang
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik heb inderdaad bij veel artikels en sites gelezen dat je moet oogsten als de pistels bruin beginnen te zien.
        Jij daarentegen noemt verder totaal geen argumenten waarom ik nog 6/7 weken moet wachten (terwijl de totale tijd van een AF ongeveer 10 weken is en het nu al de negende week van het plantje is), dus waarom zou ik jou geloven?

Volgens mij ben je gewoon een simpel figuurtje die graag een beginneling de fout in ziet gaan..

Comment

Je moet naar de trichomen kijken, niet naar de pistels. Als je nu oogst, haal je er een halve gram van af.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Oke.. bedankt voor het antwoord!
            Enig idee hoe je die kan checken zonder microscoop?

Comment

Vergrootglas? Camera? Je ogen? De HEMA verkoopt macro-lenzen voor je mobiele telefoon; 5 euro. Die werken best aardig.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Neen, zonder microscope zal het niet nauwkeurig zijn de inschatting

Comment

Als je een macro foto met je gsm maakt en die uitvergroot op je computer kun je het ook zien.
                  Maar als ze 2 weken bloeien moeten ze nog wel een tijdje.

Trichomen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Koop je een goedkoop microscoopje

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Comment

Ik heb bij mn lokale smartshop een goedkope microscoop gekocht en de boel even bekeken.
                        Dit zijn mijn resultaten:

Op de top zelf zijn de meeste trichomes melkachtig en een paar zijn nog helder.
                        Op de grote bladeren zijn de trichomes bijna allemaal doorzichtig.

Ik denk zelf dat ik met mijn week wachten aardig in de buurt zat, maar als iemand er anders over denkt hoor ik dat graag!

Comment

Ja weekje of twee

Comment

Oke dan weet ik dat alvast! Verder vraag ik me alvast echt af hoe ik het met het knippen ga doen. Vergelijken is lastig aangezien mn plantje zo schraal is en je normaal planten geknipt ziet worden met enorme toppen.

Na een beetje gelezen te hebben leek het mij het slimst om de gehele plant af te knippen (dus met de grote bladeren eraan) en deze vervolgens op zn kop te laten drogen. Na het droogproces vervolgens de grote bladeren en takjes eraf halen en dan zou ik dus rookbare wiet moeten hebben

Comment

Ik zou ook de kleine blaadjes die uitsteken verwijderen.
                              Door je wiet te curen gaat hij beter smaken.

Ben onlangs een mooi postje tegen gekomen en omdat er vaak toch nog vrij veel onwetenheid is over hoe nu precies te "curen" hier even wat verduidelijking

Comment

zoals al vermeld is deze zeker nog niet klaar.
                                bruine pistels. zijn paar oorzaken.
                                of wel oogstklaar.
                                of wel een pistel die weinig licht had en nu door te groeien komt de pistel in het licht en is het te warm in 1 keer en dan kunnen ze ook bruin zijn.
                                of..............
                                paar mogelijkheden.
                                wacht rustig nog een 6 weken en geef dan 1 week gewoon water.
                                en knippen.
                                als ge nu al knipt dan heb je al u wachttijd verkloot.
                                maar het is uw tuin aan u de keuze.

indien je nu zal knippen , zal je de volgende keer wel luisteren
                                hoe kan je bvb zien als ze klaar is zonder microscoop.

1 : vergrootglas.
                                2 : foto nemen en op pc inzoomen en goed kijken.
                                3 : de gevraagde weken van de bloei afwachten.
                                4 : duidelijke foto's hier plaatsen en afwachten op reacties van medeleden.

Comment

Bezig...
                                X