Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hermafrodiet (kotkweek/mogelijk orange bud)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hermafrodiet (kotkweek/mogelijk orange bud)

Korting op 420shop
    Toen ik eerder deze week mijn 2 maand oude plantje ( zaadje in een wietzak gevonden, strain: orange bud) aan het aanschouwen was, merkte ik dat er zaadjes verschenen tussen mijn "wiet-haartjes" (zie foto). Na wat opzoekingswerk ben ik dus ook te weten gekomen dat mijn plant een hermafrodiet is.
    Maar ondanks al dat opzoekwerk heb ik nog steeds niet echt een idee wat ik het best doe.

Dus hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

GROETEN
    Attached Files

Re: Hermafrodiet (kotkweek/mogelijk orange bud)

Wegsmijten. Zaad in een wietzakje is afkomstig van een herma, of bestoven door eentje. Wordt dus ook herma.

Comment

Comment

Heb je geen tuin of balkon ?
        Als je nou geen licht op kunt hangen kun je misschien beter buiten een nieuw plantje zetten, 't is bijv. een goeie periode om met een autoflower te beginnen nu.
        Daar wordt het resultaat stukken beter dan dit, hier komt weinig rookwaardig materiaal vanaf gok ik.
        Die lampjes voldoen gewoon niet op deze manier.

Die zaadjes kun je laten zitten als je zaadjes wil overhouden, of eraf halen en weggooien, wat jij wil.
        Deze nieuwe zaadjes zullen ook voornamelijk hermafrodiet zijn.
        Je moet wel op zoek naar mannelijke ballen in je plant, zodat je die kunt verwijderen.
        Zaad uit een zakje wiet komt van een hermafrodiet. Broodkwekers hebben namelijk geen mannelijke planten staan.
        Dat betekend dat plantjes uit dat zaad 'n vrij grote kans hebben (+/- 80%) ook hermafrodiet te zijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
        X