Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sylvia staat in te weinig aarde, pot is nog niet vol.
Maar ze ziet er goed uit. Voorzichtig met voeden in pril stadium.
Volgende keer krijg je waarschijnlijk meer respons met iets meer info, staat ze binnen of buiten, hoe groot is die pot etc.
Dankje wel voor jullie reacties om jouw vraag te beantwoorden weedjewel Nice naam BTW. Ik heb een 14l plastic pot staat binnen onder 450w cfls ph staat op 6.5-7 de rietje heb ik daar inderdaad gezet voor stevigheid na 1 week ben ik begonnen met voeding doordat het grond geen voedingsstoffen bevat nu ben ik in de twee en een half week mijn plant heeft alleen maar een paar rare stipjes erop maar zie geen beesten. Waarschijnlijk was het omdat de bladeren het bodem raakte ik heb een gelolipoped nu raken de bladeren het grond niet meer gelukkig nu zien Well mooi uit
Te lage lichtdruk, en die toppen zien er heel vreemd uit.
Ik vermoed (met de nadruk op vermoed, want ik zie het niet up close) dat het een vent of een herma is. Ik weet niet precies waardoor het komt, maar ik hoor een flinke alarmklok rinkelen, je moet alleen zelf even de klepel laten zien aan ons.
Kun je een topje uploaden?
Onder het mom van "ik heb mijn zonnepanelen weggehaald, omdat dat meer energie oplevert voor het dak":
waarom in vredesnaam, is er blad van de plant verdwenen?
Comment