Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
12/12 methode ervaringen?
Collapse
X
-
Re: 12/12 methode ervaringen?
Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View PostBwah gemiddeld tussen 60 en 80 gram per plant ongeveer onder 400 watt,de volgende ronde ga ik tentje vol zetten,afmetingen 1m2/ 2m hoog,rond de 15 ga ik erin zetten ik denk 6x lemon skunk 5 x ak48 en 5 x superskunk sensi
Dan kan ik per watt meededelen
Comment
-
Nope enkel hier en daar lst toegepast
No worry's man,dat loopt wel los met de tijd,ipv zoveel zaden kan je beter met minder en langer laten voorgroeien
Check mss eens 'bodemleven' van je planten,teveel lopen voeden in de groeiperiode,zorgt mstal voor blokkages en minder opbrengst
Comment
-
heeey hahaha jaa das ook waar
ja dat kunnen we doen maar daar zit nu het probleem een beetje
heb dus opgevangen dan indica dominant niet zo aan te raden is voor 12/12 systeem omdat deze vanzich zelf al een kerstboomvorming hebben ofzoiets las ik..
nu zijn mijn ontkiemde zaden bena allemaal indica dominant
heb besloten om toch een week of 2 voor te groeien maar ga er ook paar op 12/12 systeem zetten in men ander hok bij de bloeiers nu op het moment.
daar ga ik een 3 tal plantjes op 12/12 zetten en ja raar maar waar ik zet indica dominant op 12/12 ik wil zien wat het doet
maar voor ze nu alle 30 ineens op 12/12 te zetten zie ik niet zitten omdat het toch allemaal vrij duur zaden zijn vind ik het wat verspilling als het mager gaat worden .
dus vandaar doen we er 3
1 pine apple chunk
1 critical kush
1 night shade
allemaal van Barney's natuurlijk
12/12 systeem en er gaan er dan een stuk of 24 a 25 op 2 weken voorgroei en dan in de bloei
grtz
Comment
-
ik ga voor die van 12/12 systeem een klein verslagje bijhouden
maar voor die 24 niet deze keer .. zal af en toe wel eens een foto uploaden bij het 12/12 verslagje
Kga me eerst even verdiepen in wat meer oogst te kunnen halen en wat methodes uit te proberen.
Men eerste kweek was echt rommel mijn 2de was super lekker nog nooit zo lekkere wiet gerookt ! maar de opbrengst was nog mager !
Nu wil ik ze graag allebei lekker wietje en toch een mooie oogst om de winter door te komen
en daarom denk ik dat ik met het 12/12 verslagje en met experimenteren voor meer oogst al genoeg werk heb en me even meer daar mee ga bezig houden
maar zoals ik al gezegd heb ik laat af en toe wel een wat fotokes zien hoor
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View PostIk groei deze ronde ook maar max 2 weken voor en ze gaan dan op 12/12.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden bij je, succes!
ja als ik langer dan 2 weken ga voorgroeien gaan ze geen plaats meer hebben bij mij denk ik
ja ben ook wel benieuwd natuurlijk maar daarom nu heb ik even 2 hokjes dus kan ik wat experimenteren he
bedankt!
Comment
-
Ja, je hebt gelukkig wel een grotere tent, ik heb 2 tenten van 60x60 bij 1.70 dus daar gaan er een heel stuk minder in
Ik zet er nu 5 in een tent en zie wel wat het wordt, wil kijken hoeveel ik er max in kan zetten als ik desnoods gelijk op 12/12 zou gaan een volgende keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View PostJa, je hebt gelukkig wel een grotere tent, ik heb 2 tenten van 60x60 bij 1.70 dus daar gaan er een heel stuk minder in
Ik zet er nu 5 in een tent en zie wel wat het wordt, wil kijken hoeveel ik er max in kan zetten als ik desnoods gelijk op 12/12 zou gaan een volgende keer.
ik heb nu een tentje van 120 120 180 staan en een nieuwe gakocht van 150 150 200 en die staat nu ook en daar gaan die dan allemaal in ben nog aan het twijfelen heb vierkante 11 liter potten en ik dacht aan een 24 of 29 weet het nog niet wat het beste past.. als ik de luchtbevochtiger er moet inzetten zullen het er zowizo 2 minder zijn maar die kan ik densnoods altijd bij het 12/12 systeem zetten he
daar staan er nu trouwens 12 in hun 3 de week bloei in maar kunne er nog zeker 3 a 4 bij .
als ik 300 gr haal zou ik blij zijn maar dat moet normaal zeker lukken met 24 planten denk ik dan en ja mensen ik weet het normaal kan je er veel meer af halen maar daar ben ik nog in aan het leren
komt wel goed al doende leert men !
btw die onder het 12/12 systeem die gaan onder 400w hps de grotere tent gaat op de 600w
dus de 400w is voor mij ook nieuw ben is benieuwd wat je daar mee afhaalt ..
met men zoontje dar eraan komt zou ik het graag beperken op 1x per jaar kweken dat ik dan ineens genoeg heb voor me een 8 maand te kunnen bevoorraden.
als me dat zou lukken nu ben ik een gelukkig mens dan zou ik van december tot augustus niets moeten doen en gwn elk jaar van augustus tot november kweken heb ik steeds een lekker wietje voor het nieuwe jaar in te gaan !!!
dat wil ik dus bereikenLast edited by dieseltj; 9 August 2015, 10:56.
Comment
-
De hamvraag is,hoeveel gram heb je nodig op een jaar
Ik loop ook al enkele weken te denken,hoe ik het best aan boord leg,na deze ronde
Maar het zal desondanks minder zijn,of ik er wil zetten,veel liever meer van minder planten,dan veel planten en minder opbrengst
Als je het totaalplaatje rekent (prijs zaden),lijkt mij dat het best bv de volgende ronde gaat 1soortje zijn van 5a6 zaden,waarmee ik normaal gemakkelijk aan 300gr moet geraken onder 400watter van 5 planten daarmee kom ik een jaar toe
Comment
-
Indica dominant
Meteen op 12/12 onder 400 w
Bleu whidow
Je zal heel wat hoogteverschil hebben.
Ik doe het niet meer. Duurt meestal zelfs langer dan een gewone kweek
Enkel kan je op 12/12 meestal meer zetten waardoor je wat hogere opbrengsten hebt. De juiste plant om meteen op 12/12 te zetten is
75% indica
25% sativa
Comment
Comment