Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12/12 methode ervaringen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 12/12 methode ervaringen?

    Ja, denk dan dat minimaal 1 weekje voorgroeien alweer duidelijk verschil maakt niet?
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #47
      Re: 12/12 methode ervaringen?

      awel dat ga ik ook dus doen ik ga zoals thugz er 2 a 3 op 12/12 zetten en daar een verslagje over maken juist voor de lol en men tent gaat vol met een 25 planten die ik 2 weken voorgroei en verschillende top de kleinere soorten top ik niet denk ik.. (moet zien dat er nog genoeg plek in men tent heb voor de 25 plantjes )
      komt wel goed er zijn er vandaag 19 ontkiemt al en die staan nu in de spongpotjes tot ze hun kopje laten zien dan gaan ze rond dinsdag a woensdag in men tent direct in de 11liter pot en sommige in een 7 liter pot op 600w voor 1 week op 24/0 en 1 week op 18/6 en dan gaan we naar 12/12 dan hoop ik toch een mooi veldje te halen

      en @ Soulrebel : ik rook een goede 25gr per maand toch zeker pak een 30 gr dus ja aan een 450 gr per jaar grof gerekend kom ik zeker toe

      wow das wel veel presies bena een halver kilo mss beetje minderen ..

      maar toch een 400 denk per jaar moet ik zeker mee toekomen

      Comment


        #48
        Re: 12/12 methode ervaringen?

        Bwa dat valt goe mee toch,sommige periodes stop ik zelfs ff met blowen,om van de gewenning af te geraken,is ook wat gespaard aan wiet
        Toen ik jong was,zat ik ruim boven een kilo/jaar,gedurende enkele jaren das pas veel
        maar dan wordt je ineens vader of volwassen,blow je ineens heel stuk minder

        Comment


          #49
          Re: 12/12 methode ervaringen?

          Ja, tijdens mijn werk zou niet altijd slim zijn
          Maar je hebt gelijk, als je ouder bent ga je er vanzelf wat anders mee om.
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            #50
            Re: 12/12 methode ervaringen?

            aaah voila dus wrsl zal het wel al een pak minderen als men zoontje komt

            ja haha tijdens je werk is da niet slim nee dat is nu wel wat ik echt nooit doe dat is tijdens mijn uren maar daarbuiten ja das iets anders haha

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            wow een kilo ! das echt veel soul

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            maar stoppen een gedurende tijd moet je toch altijd veel wilskracht voor hebben he? ik probeer het ook soms maar dan kan ik de eerste 3a4 dagen bijna niet slapen ...

            Comment


              #51
              Re: 12/12 methode ervaringen?

              Yup wilskracht dat heb ik,gekweekt in de loop der jaren

              Comment


                #52
                Re: 12/12 methode ervaringen?

                Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                Yup wilskracht dat heb ik,gekweekt in de loop der jaren


                dat moet ik nog krijgen

                komt wel goed

                Comment


                  #53
                  Re: 12/12 methode ervaringen?

                  +10 @ Diesel

                  Comment


                    #54
                    Re: 12/12 methode ervaringen?

                    Comment


                      #55
                      Re: 12/12 methode ervaringen?

                      lo m8

                      duw toch een 600 watter in die tent !! zoveel zaden gekocht om dan te gaan afbloeien met een 400 watterke !!!

                      leuk om te horen dat je ze nu ineens toch 2 weekjes kan gaan voorgroeien !! hou er rekening mee dat je dan wss teveel planten gaat hebben

                      2 weekjes voorgroeien !! 16 planten en je tentje , en dan zal het wel nok vol staan !! alle als het over een 120 tent gaat toch

                      en ivm die sletjes op 12 uur, duuw die afjes er bij

                      groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #56
                        Re: 12/12 methode ervaringen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                        lo m8

                        duw toch een 600 watter in die tent !! zoveel zaden gekocht om dan te gaan afbloeien met een 400 watterke !!!

                        leuk om te horen dat je ze nu ineens toch 2 weekjes kan gaan voorgroeien !! hou er rekening mee dat je dan wss teveel planten gaat hebben

                        2 weekjes voorgroeien !! 16 planten en je tentje , en dan zal het wel nok vol staan !! alle als het over een 120 tent gaat toch

                        en ivm die sletjes op 12 uur, duuw die afjes er bij

                        groetjes

                        heeey k1,

                        ja dat is waar maar het is dus zo heb 12 planten in die 120 staan nu in bloei week 3 maar dat zijn overschotjes van zaden en geen top weedjes..
                        daarom dat ik nu start met die barneys zaden 2 weken voor te groeien in die tent van 150 op de 600 wat omdat ik nu alleen een 600 en een 400 heb en dan moet ik kiezen he welke waar en dan denk dat dit de beste optie is niet?
                        nu staat de 400 w al 2dagen op die 3 weken bloeiers en die gaan lekker mooi door .
                        en dan zou ik die 600 w op die 24 barneys farm zaden op 2 weken voorgroei en dan op 12/12.. want heb speciaal ervoor een davin aangeschaft anders moest ik wel 12/12 doen maar dat is nooit verloren he natuurlijk

                        komt wel goed maar dit is dus te set up :

                        in de tent 120/120/180 staat nu 12 dames op 3de week bloei.
                        vanaf morgen gaan de ontkiemde zaden onder de 600 watter dus 24 stuks in de tent 150/150/200 of mss een dikke week voorgroeien dat moet ik zelf wat zien natuurlijk voor de grote van de planten dat het niet overvol komt.

                        ja die afjes was ik vanplan om daarbij te zetten

                        maar wat vind je hiervan of denk je dat 24 planten nog wat teveel gaat zijn in die 150?

                        groetjes

                        Comment

                        Bezig...
                        X