Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help!

    Korting op 420shop
    Ik ben een beginner en heb toch een paar vraagjes,
    Ik werk met autoflower en heb een lamp van 120w is dit goed? speelt de warmte dat de lamp geeft ook een rol?
    Hoeveel water geef ik hem in het begin?
    Hoe hoog hang ik mijn lamp?
    Hoe veel uur licht moet ik hem geven?
    Moet ik van in het begin een ventilater gebruiken om mijn plant sterker te maken?
    Het zou echt de cool zijn moest iemand mij kunnen helpen.
    Mvg


    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    #2
    Re: Help!

    Denk dat je beter eerst eens het forum beter uitpluist als beginner.
    Al jouw vragen zien hier inmiddels allemaal al besproken in topics.
    Als je een beetje moeite doet vind je alles zo terug. Gebruik de zoekfunctie rechts bovenaan en gebruik Google.
    Kijk als beginnen eerst en vooral onder beginnende kwekers ...
    Veel succes !


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Help!

      Maar als ik het uitpluis versta ik er helemaal niets van heb al 1000 keer geken op internet en met iedereen heeft een andere ruimt of andere potten dus vraag ik het liever

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Help!

        Wat voor lamp heb je? Niet alle lampen zijn geschikt om te kweken, hoogte van je lamp hangt af van de soort lamp.
        Water geven kan je best leren door je potten even op te tillen en te wegen ,elke plant is verschillend. Ze houden niet zo van te natte voetjes!
        Lichturen van een AF ken ik niet zo goed, ik denk 18 uur licht. Zoek eens wat kweekverslagjes van je soort..
        Ik zou een zwenkventilator nemen ,altijd op dezelfde plek blazen is niet zo goed.

        Succes

        Comment


          #5
          Re: Help!

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...innende-Grower en veel verslagen lezen van andere beginnende en gevorderde growers

          Comment

          Bezig...
          X