Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes voor scrog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: zaadjes voor scrog

Het is geen scrog volgens jouw definitie van een scrog misschien. Je kunt het niet zien, maar de takken met toppen zijn toch echt langs het nek geleid. De plant is gewoon niet zo enorm en neemt dus ook niet zoveel ruimte in beslag, maar dat wil niet zeggen dat het geen scrog is.
    Dat het beter kan, ja. Maar ging bij jou alles de 1e keer direct zoals je het wilde?

Verstuurd vanaf mijn GT-P7510 met Tapatalk

Comment

Last edited by FlintStoned; 4 October 2015, 14:10.

Comment

Plant groeide helaas niet veel hoger dan dit. Toch ruim 4weken op 18/6 gestaan, maar wilde niet strekken. Blijkbaar erg compact fenotype ofiets.
        Waardoor de gele bladranden komen weet ik helaas niet. Ik denk zelf blokkade. Tijdens laatste weken spoelen wellicht teveel water gegeven. Maar werd dan ook erg warm bij de toppen (32graden). Toppen zijn in de laatste weken dan ook wat fluffyer geworden, met een beetje foxtailing (noem je dat zo?)
        Al met al is de oogst 53 gram geweest en hij smaakt al miljoenen malen beter dan mijn buitenkweek pogingen. Ondertussen klooien we lekker verder.

Verstuurd vanaf mijn GT-P7510 met Tapatalk

Comment

Ik denk (ben geen scrogger) dat Flint bedoelt dat dat wat er nu ver bovenuit steekt horizontaal gebogen had moeten worden. Mooie plant.
          Baas in eigen brein.

Comment

Bezig...
          X