Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cbd plant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cbd plant

Korting op 420shop
    Wie kan me helpen?
    Ik ben opzoek naar een hele goede soort wietplant die een hoog cbd gehalte heeft. Zo rond de 17% en lager thc gehalte.
    Dit omdat ik een vriend wil helpen.
    Omdat hij dit medisch gebruikt en niet voor plezier.
    Wie kan me helpen met de juiste soort.
    Zodat ik deze kan bestellen voor hem en kan kweken

Verstuurd vanaf mijn GT-I8200N met Tapatalk

Re: Cbd plant

Elke soort heeft wel een medische toepassing.
    Welke je moet kweken ligt eraan wat je vriend mankeert.
    Misschien heeft hij al cannabis geprobeerd, en als dat hielp, ga die soort kweken ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het lijkt mij als je er medisch gezien baat bij hebt er juist meer plezier van hebt?

Er worden diverse strains aangeboden met een hoog CBD gehalte echter dit kan nog niet worden gegarandeerd. Elk phenotype van een plant kan afwijkend zijn, ook in CBD. Zo heb ik ook Cannatonic gezet voor het hoge CBD gehalte en laag THC gehalte. Mijn zoon werd er knetterhigh van wel zonder scherpe randjes want er zat wel iets CBD in.

Op leafly.com kan je zoeken welke strain past bij de ziekte of symptoom waarom je vriend medisch wil gebruiken.

Elke soort bevat specifieke stofjes(terpenen) die bij een symptoom of ziekte verlichting kunnen brengen.

Ik wil je wel helpen zoeken naar een strain als je de klachten benoemt waar je vriend last van heeft.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Kzou wel chill zijn een soortje watje zou kunnen roken
        Voor de smaak en zonder high te worden :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          Het lijkt mij als je er medisch gezien baat bij hebt er juist meer plezier van hebt?

Er worden diverse strains aangeboden met een hoog CBD gehalte echter dit kan nog niet worden gegarandeerd. Elk phenotype van een plant kan afwijkend zijn, ook in CBD. Zo heb ik ook Cannatonic gezet voor het hoge CBD gehalte en laag THC gehalte. Mijn zoon werd er knetterhigh van wel zonder scherpe randjes want er zat wel iets CBD in.

Op leafly.com kan je zoeken welke strain past bij de ziekte of symptoom waarom je vriend medisch wil gebruiken.

Elke soort bevat specifieke stofjes(terpenen) die bij een symptoom of ziekte verlichting kunnen brengen.

Ik wil je wel helpen zoeken naar een strain als je de klachten benoemt waar je vriend last van heeft.
          Ja als je het zo bekijkt wel dan leeft hij zonder pijn.
          Hij is 5x geopereert aan zijn rug voor hernia hij heeft daaraan een pijn die altijd blijft dat hij niet normaal kan functioneren.
          En met cbd olie lukt hem dat aardig maar is te laag daarom zoek ik een soort die een hoog cbd gehalte heb zon 17% het liefs.
          Daar waar ik generaties van kan maken en hem daardoor kan helpen.
          Hij heeft een dochter van 1.5 en door zijn belemeringen kan hij niet de dingen doen die hij graag wil doen met zijn dochter.
          Maakt me niet uit wat het kost of hoe.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8200N met Tapatalk

Comment

Een soort dat ik momenteel aan het kweken ben met een hoog cbd gehalte is pineapple chunk van Barneys farm. Deze plant heeft ook wel een hoog thc gehalte. Anders kan je eens kijken naar de medicinale zaden van royal queen seeds.

Comment

DSC_0010.jpgIk heb vanwege het vermeende hoge cbd gehaltes ten opzichte van het THC gehalte een paar Compasoins van Dutch Pasion bij iemand buiten staan. Ze zijn net in bloei. Voor mij een eerste keer met deze soort dus kan je niet vertellen hoe het gaat uitpakken, eigenlijk zou je die beter binnen doen. Hoe hoog het daadwerkelijke cbd gehalte zal zijn blijft ook een verrassing daar het een nogal nieuwe soort is dus ik verwacht flink wat feno verschil.

Comment

In dit artikel worden een aantal strains genoemd.
                Dear Dan, My dad was diagnosed with prostate cancer two years ago. The "mild" variety. I have convinced him to try CBD oil, having shown him "Run From The Cure" and CNN's "Weed." Problem is, he does not want to get high (sigh). So I want to get my hands on the Charlotte's Web seeds.

Heb je hier iets aan ?

De strains van de CBD crew zijn over het algemeen goed verkrijgbaar.
                Koop bij een vertrouwd adres, er wordt veel gesjoemeld met zaden, zeker nu veel mensen op zoek zijn naar specifieke CBD rijke strains.
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                X