Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vragen ivm eerste kweek
Collapse
X
-
Re: Vragen ivm eerste kweek
Zonde van je hoogte. Zou lekker voor 250 watt hps gaan. 1 x tneon is te weinig. Dan 2 armaturen en scroggen idd. Geen auto northernlight in je tent maar fem of reguliere zaadjes. Dan voor de 170 hoog gaan. 250 watt hps erin en knalluh. 4 x 11 liter potten, 3 weken voorgroeien en dan de klok om. Zit je tent echt wel vol. Tneon in een dp90 is wel een mooi formaat. Kunnen zelfs 3 armaturen van de tneon in als de afzuiging in orde is. Je zaadjes doe je eerst in de stek en zaai aarde in kleine potjes . Suc6 met je keuzes. Gr JBKeep em green
Comment
-
Jonkie Bonkie:
Wat bedoel je met zonde van men hoogte? Ik ga starten met Tneon kan later nog steeds uitbreiden. Waarom geen Northernlight Auto nemen. Dit lijkt me gewoon een makkelijke soort om te starten. Zo kan ik ook direct zien als ik het ivm water geven, voeden en dergelijk te goei kan combineren met men job (geen enkele dag dezelfde uren).
Comment
-
Voorgroeien met tneon is zeker goed. Om af te bloeien heb je een redelijke hoogte maar zo ver komt je tneon niet. Heeft geen dieptestraling. Daarom scroggen onder Tneon. 250 watt hps heeft wel dieptestraling , dan zou een auto zaadje nog wel kunnen maar das gewoon zonde van de opbrengst. Auto is voor buiten, niet voor binnen. Gewoon fem northernlight halen als je niet gaat selecteren. Veel meer opbrengst. Het plantje heeft niks te bepalen in jouw tent. U is heer en meester in eigen toko en bepaalt het regime. Wees zuinig met water in de groei, dat hebben zaailingen niet veel nodig. Tneon is leuk om mee te beginnen, kleine, harde smaakvolle budjes, een schril contrast tegenover de hps power en zijn colaflesbuds. Licht is gewicht. Over led kan ik je helaas weinig vertellen. Dat zal wel de toekomst zijn. . Suc6 in ieder geval. Gr JBKeep em green
Comment
Comment