Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken Haze in een tent start up vragen NOOB

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweken Haze in een tent start up vragen NOOB

Korting op 420shop
    ik ben van plan om op korte termijn haze te gaan kweken. en zoals de titel al aangeeft ben ik een complete leek op dit gebied.

mijn vraag:

ik ben van plan om volgende tent te gaan halen.
    Het goedkoopste online tuincentrum van Nederland! Eén van de meest deskundige spelers mbt het biologisch kweken van al uw groente en fruitsoorten.

iemand hier op of aanmerkingen over? heb namelijk geen idee wat nou goed of juist slecht is.

daarnaast ben ik van plan om haze te gaan kweken. nu begrijp ik dat je bij gewone wiet in dergelijke tent +/- 16 plantjes kan zetten???(I have literally no idea) maar dat je hier ongeveer 4 haze planten in kan zetten. Klopt dit of heeft iemand hier meer info over? (sorry als hier al een topic over bestaat, kon het niet vinden)

verder zou ik graag in contact komen met iemand die ervaring heeft met het kweken van haze.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Re: kweken Haze in een tent start up vragen NOOB

verder zou ik graag in contact komen met iemand die ervaring heeft met het kweken van haze.
    Ik zou eens wat kweekverslagen gaan doorlezen. Daar komen alle vragen en antwoorden op je vragen vanzelf langs.

Een hase, of beter gezegd een full sativa (hase is de achternaam van twee Zwitserse broers die 4 verschillende sativa's uit de windrichtingen der aarde kruisten en dit hase noemde maar hase is dus eigenlijk geen echte soortnaam van een plant maar de achternaam van de breeders) Is niet de makkelijkste plant om mee te starten. Ze s nogal gevoelig voor over of onder voeden en heeft een lange bloeitijd. Als eerste kweek niet de handigste keuze.

Comment

Op wietmeneer.nl staat een volledige kweekcursus voor haze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        Ik zou eens wat kweekverslagen gaan doorlezen. Daar komen alle vragen en antwoorden op je vragen vanzelf langs.
        Hier ben ik op dit moment mee bezig.

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post

Een hase, of beter gezegd een full sativa (hase is de achternaam van twee Zwitserse broers die 4 verschillende sativa's uit de windrichtingen der aarde kruisten en dit hase noemde maar hase is dus eigenlijk geen echte soortnaam van een plant maar de achternaam van de breeders) Is niet de makkelijkste plant om mee te starten. Ze s nogal gevoelig voor over of onder voeden en heeft een lange bloeitijd. Als eerste kweek niet de handigste keuze.
        wat zou jij adviseren voor een eerste kweek?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door rxxx View Post
        Op wietmeneer.nl staat een volledige kweekcursus voor haze.

bedankt, handige link. erg handig dat de informatie in een .zip te downloaden is.

Comment

Ik zou een eerste kweek voor een kort bloeiende indica nemen of voor een hybryde sativa/indica gaan.

De meeste indica's en indica/sativa soortjes zijn met een week of 8 tot 10 bloei klaar. Full sativa's bloeien vaak dubbel zo lang of nog langer wat een geslaagde kweek een stuk moeilijker maakt omdat men na week 6 bloei al heel vaak allerlei tekorten blokkades en een verzilt medium tegen komt. Met een indica ben je dan al bijna op het einde , met een full sativa ben je dan net op de helft en zonder kundig voeden en bijsturen eindigt dat dan in een teleurstelling.

Comment

Yeah, natuurlijk eerst even een snelle indica, dan heb je tenminste wat te roken tijdens het wachten op de haze en doe je wat ervaring op.
            Bij een haze moet je rekenen op een paar weken groei, en dan nog eens veertien tot soms wel twintig weken 12/12 er achteraan.

BH20130174.jpg2014-ChocRain.jpg
            Niks mis met een fijne indica.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X