momenteel ben ik bezig met mijn 3e kweekronde en heb tot nu toe geen hele rara dingen meegemaakt. Echter zit ik nu met iets waar ik geen goed antwoord op kan vinden.
Mijn hoop is nu gevestigd op dit forum.
Er staat nu 30 X Silverhaze onder 2 X 600W in de 4e week bloei en de haartjes beginnen bijna allemaal al een beetje bruin te worden terwijl ze nog zeker 5 weken te gaan hebben. Ik kan er weinig relevante info over vinden dus ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen wat hiervan de mogelijke oorzaken kunnen zijn, of het erg is en wat ik er aan kan doen.
nacht temp. 20C
dacht temp. 28c
LV 60%
PH 6
Ik heb een aantal dagen geleden wel gespoten tegen meeldauw met Bayer garden Twist plus spray.
Ik hoop dat iemand dit herkent en mij er wat meer over kan vertellen.
Ik kijk uit naar de reacties.
Groetjes Smokydude
Mijn hoop is nu gevestigd op dit forum.
Er staat nu 30 X Silverhaze onder 2 X 600W in de 4e week bloei en de haartjes beginnen bijna allemaal al een beetje bruin te worden terwijl ze nog zeker 5 weken te gaan hebben. Ik kan er weinig relevante info over vinden dus ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen wat hiervan de mogelijke oorzaken kunnen zijn, of het erg is en wat ik er aan kan doen.
nacht temp. 20C
dacht temp. 28c
LV 60%
PH 6
Ik heb een aantal dagen geleden wel gespoten tegen meeldauw met Bayer garden Twist plus spray.
Ik hoop dat iemand dit herkent en mij er wat meer over kan vertellen.
Ik kijk uit naar de reacties.
Groetjes Smokydude
Comment