Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in growbox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweken in growbox

Korting op 420shop
    Dag iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en ben dit weekend begonnen met het maken van een growbox. In deze growbox wil ik maar 1 plantje laten groeien.

Mijn voorlopige opstelling is als volgt:
    Afmetingen: 30cm x 30xm x 65cm(hoog) en heb deze bekleed met aluminium folie langs de binnenzijde.
    Verlichting: TL-lamp (11Watt) door middel van draadstangen kan ik deze lamp op de optimale hoogte instellen. Door middel van een tijdschakelaar kan ik de periode van licht en donker regelen. De TL-lamp dacht ik enkel te gebruiken tijdens de groeifase.

Enkele foto's:

20151108_231206_LLS.jpg20151108_231322.jpg20151108_231331.jpg

Is dit al een goed begin?

Welke ventilator(220V-230V), formaat van pot en wietzaden kunnen jullie me hiervoor aanraden? Ben ik soms nog iets vergeten?

Alvast bedankt!
    Kenna

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Kweken in growbox

beste. ik ben vandaag ook begonnen met een Growbox te maken. ik heb een box gemaakt van 35,2 breed en 45,0 cm lang 18mm dik (MDF)ik wil graag een auto-flower kweken en ik wil hem zo klein mogelijk houden. heeft iemand hier tips over. en wat voor materiaal heb ik allemaal nodig voor in deze growbox om ze te laten kweken. dit is voor mij de eerste keer en heb er nog niet echt veel verstand van?

ge groet firsttime024

Comment

Re: Kweken in growbox

Koop als filter nooit zo'n set: https://www.desjop.nl/index.php?item...l#.Vkvg-YStGbX

Geur gaat niet helemaal weg zuigt te weinig warmte af. Beter dit:https://www.desjop.nl/index.php?item...l#.VkvhzoStGbX

Hierop besparen betekent halverwege de groei alsnog de dure set kopen.

Voor zo'n kleine ruimte zou ik T-Neon lamp gebruiken van 2x55watt of 4x55watt

Pak grote potten van 11liter, smart pots, en neem goede grond en voeding (bio grond en sannies perfect start schijnt goed te gaan)

Meet ph waarde ook af en toe.

ventilator (niet direct op de planten richten)

naja, lees vooral even dit forum, lees, lees, lees, voordat je begint, bespaart heel veel geld en kopzorgen.
        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Bezig...
        X