Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Status BlueBerry

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Status BlueBerry

Korting op 420shop
    2015-12-11 12.36.12.jpg2015-12-11 12.36.35.jpg

Re: Status BlueBerry

je kan de aarde afdekken met een opengeknipt plastic bordje zodat je lamp de aarde niet zo snel uitdroogt, en luchtvochtigheid heb ik geen verstand van daar zou je iemand anders mening voor moeten afwachten.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Lamp mag 40 cm naar beneden. Bovenste laag droogt toch sowieso uit. Effe vernevelen en tis opgelost. En nee, die kan je nog niet verpotten. Wortels zijn nog niet overal, die kluit moet meekomen he.

Comment

Dag iedereen
        Dit is momenteel de status van de plant, ben er blij mee.
        Vandaag is ie 15 dagen oud.

Info2015-12-14 18.21.26.jpg2015-12-14 18.21.39.jpg

Comment

Staat een paar dagen achter ja. Mss toch niet direct de meest geschikte grond om in te starten?

Comment

Ik ga er momenteel toch verder mee moeten . Heb van andere gelezen dat het wel een goede mix is dus weet het niet echt.

Comment

DCM Organische Meststof voor Groenten & Kruiden (NPK 6-3-12 + 2 MgO)

Erg veel kalium voor jonge wietplantjes. Voor spruitkool zou dit ideaal zijn, voor wiet neem je toch beter een growmix die is afgespemd op cannabis en niet op groentes en kruiden. Hoe je op die grond overigens kruiden moet telen is mij een raadsel die zullen het op deze rijk bemeste grond niet gaan doen. Kruiden vragen vooral arme grond. Cannabis staat korter bij de kruidachtige dan bij de koolsoortjes waar deze grond eigenlijk voor bedoeld is.

Comment

En de pot zit ook niet vol met verkeerde aarde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                  Hoe je op die grond overigens kruiden moet telen is mij een raadsel die zullen het op deze rijk bemeste grond niet gaan doen. Kruiden vragen vooral arme grond.
                  Die combinatie viel mij ook op. Al zal er onderling nog wel verschil zijn. Peterselie vs thijm bv. Ik startte mijn kruiden in lightmix.

Comment

hormoon cyclus.jpg

Verder is het ook nog eens zo dat voedingszouten en sporenelementen antagonisten van elkaar zijn. Ze concureren of stimuleren elkaar. Zoiets kun je mooi terug vinden in een Mulder diagram.

De grote hoeveelheid Kalium heeft ze nu dus zeker niet nodig pas in de afbloei en remt nu dus de opname van andere voedingselementen.
                    Last edited by FlintStoned; 18 December 2015, 00:22.

Comment

Mijn plantjes doen het goed in DCM kruiden en groenten, maar voor te starten heb ik wel stekkenmix gebruikt met perliet.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Comment

Die langzaam vrijkomende meststoffen kunnen met het juiste bodemleven toch vrij snel los komen volgens mij
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

je hebt helemal gelijk man

Comment

Status

Comment

Bezig...
                              X