Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Problemen wiet bladeren
Collapse
X
-
Re: Problemen wiet bladeren
Zo te zien aan jullie reacties over deze grond soort ben ik ff gaan spitten en kwam een interessant stukje tegen over batmix grow ,licht ,all en royalty mix.
Wel gaaf dat ik hier goede info kan vinden [emoji16][emoji106]🏻
Weet wel wat ik de volgende keer doe als ik weer een kweekje opstart .
Ik wacht wel even af wat de plantjes doen aankomende dagen heb de lampen ook dichter op gehangen en ben ze leiding water met ph- van canna aan het geven en zal dan weer even een fotootje posten kijken wat iemand hier uit op kan maken ik bedoel de status van de planten .
Ik was me er van bewust dat de eerste kweek het lastigst zal zijn ik lees wel veel maar ondervind en denk dat vooral ook de ervaring een goede kweek en kweker maakt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Als het goed is GS Rotterdam
Wist dat er daar 1 tje zit dus ben gewoon naar binnen gelopen en gevraagd wat ik nodig had .
En m'n ph zet ik op 5,8 dat is goed toch ?
En ja dat bijvoeden kijk ik wel even als ik het goed gelezen heb moet ik het blad in de gaten houden beetje naar gele bladeren bijvoeren en heel groen even niet bijvoeren alleen water toch ?
Comment
-
Hoi we zijn weer een paar dagen verder en alleen nog maar water gegeven en het ziet er naar uit dat m'n bladeren niet meer afsterven zijn en dat de planten het goed doen ze zijn flink groen en geen gele vlekjes of droge of krullende bladeren bij gekomen nou ff afwachten hoe ze t de aankomende dagen gaan doen [emoji28][emoji106]🏻[emoji120]🏻
Comment
-
Ben heel benieuwd hoe je plantjes het op deze grond gaan doen,ken iemand de gebruikt ook potgrond uit het tuincentrum,maar dan eentje met heel erg weinig voeding erin,dat gaat dmv bijvoeden toppie.want ik vind 9 euro voor 70 liter aarde ook wel een beetje prijzigverzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
Fijn dat er iemand is die ook deze aarde gebruikt dan is er gelukkig meer bekend over de groei en bloei in deze aarde je zeg 2-3 welen is de voeding op ik zit nu op 3,5 weken waarvan nu 2,5 weken in de bloei en er beginnen zich al toppen te ontwikkelen zal zo even een fotootje posten hoe het er nu bij staat even wachten tot m'n zoontje naar bed is [emoji6]
Maar dan zal ik dus nu wel een beetje met de voeding moeten gaan starten ik heb terra Flores en pk 13/14 van canna nou is mijn vraag met welke voeding moet ik starten en wanneer kan je bijv met pk13/14 starten moet dat tegelijk met de terra Floris of moet ik eerst alleen Floris geven en dan in week ? Van de bloei pk toe gaan voegen ?
Comment
Comment