Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit afzuigsysteem geschikt?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is dit afzuigsysteem geschikt?

Korting op 420shop
    Beste mensen,

Ik ben van plan om ergens in de verre toekomst een plant of twee voor eigen gebruik te kweken. Ik beschik nog niet over de benodigde informatie hiervoor dus ben ik druk bezig met kweekverslagen lezen etc.
    Nou had ik een vraag over het afzuigsysteem, ik woon zelf namelijk in een studio als student, in mijn studio bevind zich een afzuigsysteem (dat tevens ook voor afzuiging van mijn kamer en wc zorgt). Mijn vraag is dus of ik de afzuiging van een kweektent zou kunnen regelen hiermee, als er een buis wordt verbonden aan het systeem.

Ik heb zelf niet veel informatie over het afzuigsysteem kunnen vinden, ik heb er dus een aantal foto's van gemaakt in de hoop dat iemand hier toevallig raad mee weet. Het zal trouwens om een kleine kweektent gaan ik dacht aan max 100x100x200. Alvast bedankt mede cannabis genieters!

Dit is de onderkant van het afzuigsysteem, de buis rechts leid naar buiten en de buis aan de bovenkant naar mijn kamer.

geheelsysteem onderkant.jpg

Dit is de voorkant van het afzuigsysteem, het bevind zich in de wc. (De buis naar rechts leid naar mijn kamer).
    geheelsysteem.jpg

Dit is de ingang van het afzuigsysteem, deze bevindt zich in mijn kamer. (Hier wilde ik de buis van de kweektent aan bevestigen).
    ingang.jpg

Nogmaals dezelfde ingang zonder het klepje.
    ingangzonderklep.jpg

Re: Is dit afzuigsysteem geschikt?

Nee. Dit type afzuigsystemen werkt op een lage stand, zodat er in huis geen tocht ontstaat.
    Als je hier een filter tussen hangt, dan trekt het apparaat zichzelf waarschijnlijk kapot, of het vliegt in brand.

Stel nu dat die afzuiging gereinigd moet worden, en je verhuurder doet dit zonder (of met korte) aankondiging.. Dan zul je je tent moeten verplaatsen, of nog erger..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor je snelle reactie, dan weet ik dit ook weer. Ik zal naar andere oplossingen kijken.

Comment

Maak foto,s van dat ding en meet hem goed op,ga dan naar een growshop en leg je probleem uit.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

En dan gaat de LV wat naar omhoog en stinkt heel het gebouw naar wiet als de filter niet meer deftig filtert. Sowieso geen goed idee.

Comment

met een afzuigbox met 2 ingangen ,kan je de ene ingang voor de natte ruimte gebruiken en de andere voor de afzuiging uit de kweektent,maar een goede growshop kan het je helemaal uitleggen.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
            X