Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lumatek welke lampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

lumatek welke lampen

Korting op 420shop
    Hi im new! Kom af n toe even langs en allemaal alvast bedankt!

Nu het probleem/vraagjes...

Ik heb een lumatek dimbaar die dus afslaat (de davin dv12) maar alleen mijn ralight vind deze lumatek heerlijk. Als ik een Osram nav t, sylvania shp, lucalox xo erin druk dan slaat de davin uit. Kabel van lamp naar lumatek is max 140cm 1.5 kwadraat en direct in de fitting alles netjes en mooi. Alles is nieuw, geen breuken etc etc... Lust lumatek maar een paar merken? Welke gebruiken jullie met succes met de lumatek?

Re: lumatek welke lampen

de davin slaat af wanneer je stroom toevoer te hoog word, hoeveel watt geeft je lumatek? de dv12 kan 2 x 600 watt of 2 x 400, het uitvallen is een beveiliging voor als hij van binnen zou kunnen gaan smelten
    sigpic- Don't kill my high because you're low.

Comment

Re: lumatek welke lampen

De Davin slaat af als je oude lampen in een evsa gebruikt denk ik, alhoewel er soms ook problemen met de Davin zijn die niet aan de lamp te wijten zijn.
      Er horen enhanced lampen in. Een evsa werkt met een hogere frequentie(trillingen) dat geeft extra lichtopbrengst tov een vsa, maar hierbij heb je een lamp nodig met wat dikker binnenwerk.
      Als bij jou de antenne in de lamp recht blijft met een ralight, dan koop je toch een paar van die, een voorraadje is altijd handig.
      Ik heb een doos enhanced lampen op zolder liggen, met minstens 30.000 uur per lamp kan ik nog wel even vooruit. 20 kweekjes per stuk

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

etc....
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
      X