Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Aarde

Korting op 420shop
    Beste medelwekers, ik ga binnenkort beginnen met een micro kweek in mijn kast met maar 1 plantje, ik heb ongeveer alle spullen en nog wat dingen al besteld. Ik heb al heel veel gegoogled alleen ik kon nog steeds niet vinden waar potgrond aan moet voldoen en welke jullie aanraden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen
    mvg LeVrager

Re: Aarde

Over aarde valt genoeg te vinden op deze site en andere. Om het maar even simpel te houden, gebruik de eerst normale potgrond bij de ontkieming, daarna lightmix, daarna batmix of andere. Kijk naar merken van: Plagron.

Comment

lol op die uitleg van flamingo moet je dus niet verder gaan

ter info ivm je aarde !!!

wil je zelf voeden , of wil je aarde die al zwaar voor gevoed is ??

lightmix , zit voor max 2 weekjes voeding in , dus moet je zelf snel bijvoeden

batmix , rond de 4 - 5 weekjes : is meestal goed tot begin week 2 bloei , net tot wanneer je start met boosters !! wel max 3 weekjes voorgroei dan
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja dan kom je toch op het zelfde neer ivm aarde? Er was geen vraag naar voeding.

btw ik je een kudo voor de naam: flamingo. Creatief +1

Comment

De ene kweekt op dit en de andere op dat.
          Gewoon het een en ander proberen werkt prima om te leren wat optimaal werkt.

Hennep/cannabis kan zelfs al prima groeien op zeer schrale en arme zand grond.

Comment

Asperges groeien goed in schrale zandgrond. Wiet? Ni optimaal. Zand grond is redelijk zwaar en laat water onmiddellijk door.

Je hoeft maar met 1 ding echt rekening te houden en dat is dat je best niet start in sterk voorbemeste grond. En dan je die grond niet zeiknat zet waardoor de wortels verstikken.

Comment

Ik wil gewoon grond waar het op kan groeien, ik doe dit voor mezelf en het maakt me niet ui hoelang het duurt of hoeveel de plant geeft. Maar op welke grond is het geschikt te groeien?
              alvast bedankt

Comment

Dat heeft k1 toch in post #3 gezegd?
                [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Gewoon universele potgrond kopen bij bouwmarkt/tuincentrum. Kost 1/2eu per 20L en is hartstikke goed spul,ik gebruik dat en mn plantjes zijn mega geworden zonder bijvoeden

Comment

Dat dus kan je gewoon als basis nemen, gewone goedkope potgrond die niet te rijk bemest is.

Comment

De goedkoopste potgrond is van zwartveen en daar wordt je niet blij van.
                      Maar growshopgrond is veel te duur. (en dan moet je naar een growshop)

Bij een willekeurig tuincentrum hebben ze vast wel cocos grond. Dat is al snel de betere keus.
                      Vooral als deze gecomposteerd is. (VAM, Ecostyle e.d.)
                      Maar ook de Geranium grond van DCM is ok.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hoezo geen universele potgrond?

Daar stonden deze dames gewoon op..

Comment

Vind wel dat bij pure potgrond dat de smaak terugkomt in je wiet ik mix altijd half om half met cocopeat

Comment

Is dat buiten? Zoja wanneer heb je ze geplant?

Comment

Ja buiten ergens in de zomer, staat in mn topic van 2015 allemaal met veel meer pics.

Comment

Bezig...
                              X