Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
herma ?
Collapse
X
-
Re: herma ?
hier nog een 2de plant waar ik men twijfels over heb, zou dit een herma zijn ?
IMG_3073.jpgIMG_3071.jpgIMG_3070.jpg
Comment
-
ik DENK op de eerste foto ballen te zien? maar dat kan best iemand nog bevestigen, doe ze niet om op alleen mijn mening, geen goed plan
over deze foto heb ik het IMG_3073.jpg
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
thx LR2, ik heb ze ondertussen omgedaan. Heb er gelukkig nog 5 andere staan die wel vrouwelijk zijn, zo zien ze er nu uit !
zou er al schade aangericht zijn bij de andere 5 door het stuifmeel van de herma ? want die zien er wel goed uit en er kwam gelukkig nog niet veel stuifmeel uit de ballen
IMG_3102.jpg
het lege plekje is al terug voor de helft opgevuld
IMG_3103.jpg
Comment
-
Volgende keer lekker apart zetten, de paar zaden die er af komen zijn ws 99% vrouwelijk.
Dat herma zaden niet bruikbaar zijn is onzin. Het is gewoon een stukje natuur wat er gebeurt. Veel planten zijn tweeslachtig en kunnen zichzelf dus voortplanten.
Daarom bestaan er gelukkig nog zoveel planten voor ons gemak in de natuur(hierdoor eten we o.a. ook lekker fruit elke dag)
Enige probleem is dat de plant veel minder THC zal produceren als er zaden aangemaakt worden. Maar de toppen zijn verder nog wel te roken of te gebruiken voor olie. En daarnaast voor je eigen fem zaden.
Er is overigens zelfs handel in herma pollen ...... er is vraag naar.
Comment
Comment