Hoi ik ga volgende week of die week daarop m'n 2 e kweekje starten wil een kweekje PP gaan draaien in 16 11liter potten en wil graag op de aarde van plagron gaan kweken zit alleen een beetje in dubio
Kan ik beter met batmix of Royal mix gaan draaien ? Wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
En je heb ook nog de terra growmix lijkt me ook wel wat ?
Verder bij de informatie op de site bij plagron hoef je bij de Royal mix en batmix de ph niet te regelen . Ik neem aan dat als je je plantjes water geef dat dan toch wel het water aangezuurd moet worden ?
Al met al een paar niet onbelangrijke vraagjes .
Wil dit kweekje toch wel wat beter proberen aan te pakken als de vorige .
Hoop dat als nu de basis al gelijk goed is dat het dan ook wat makkelijker gaat en de problemen die zich evt voor gaan doen makkelijker op te lossen zijn .
[emoji16][emoji1303]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kan ik beter met batmix of Royal mix gaan draaien ? Wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
En je heb ook nog de terra growmix lijkt me ook wel wat ?
Verder bij de informatie op de site bij plagron hoef je bij de Royal mix en batmix de ph niet te regelen . Ik neem aan dat als je je plantjes water geef dat dan toch wel het water aangezuurd moet worden ?
Al met al een paar niet onbelangrijke vraagjes .
Wil dit kweekje toch wel wat beter proberen aan te pakken als de vorige .
Hoop dat als nu de basis al gelijk goed is dat het dan ook wat makkelijker gaat en de problemen die zich evt voor gaan doen makkelijker op te lossen zijn .
[emoji16][emoji1303]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment