Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp voor 3 weken voorgroeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lamp voor 3 weken voorgroeien

    Korting op 420shop
    Goeie dag heren,

    Ik zoek een lamp voor 3 weken voorgroei alleen nou zit ik dus te twijfelen wat voor lamp ik zou moeten kopen.
    Ik zit te denken aan deze setting:




    Is dit een beetje te doen met voorgroei?
    wellicht hebben jullie wat advies voor mij/tips voor het voorgroeien met een klein lampje voor een aantal plantjes

    Of een makkelijker setje/goedkoper?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Lamp voor 3 weken voorgroeien

    49 bekeken en niemand heeft een tip, bij deze gekocht

    topic kan gesloten worden.

    Comment


      #3
      Re: Lamp voor 3 weken voorgroeien

      Tis dat ik vind dat je altijd dezelfde vragen moet beantwoorden, vandaar geen reactie. T-neon, coolwitte 18 watt TL of 32 watt tornado. Had je vast wel ergens gevonden, wat je nu gekocht hebt is rommel.

      Comment


        #4
        Re: Lamp voor 3 weken voorgroeien

        Helaas zag ik je topic niet eerder. Maar het klopt wat Beowolf zegt. Kun je het nog terug sturen?

        Comment


          #5
          Re: Lamp voor 3 weken voorgroeien

          Een led TL buis van 1.20m lang, daar kun je best 10 zaadjes onder zetten om te ontkiemen en boven de grond te komen.
          Daarna is het niet genoeg, zo gauw de plantjes hun eerste echte blaadjes krijgen passen ze niet meer onder 1 buis.
          Dat zal na een dag of 5 zijn gok ik. Dan heb je minstens 3 of 4 van die buisjes tegen elkaar nodig.

          De led-TL zal heel dicht op de plantjes gehouden moeten worden, eigenlijk meteen al vanaf je het zaadje in de grond doet, om te zorgen dat ze allemaal even groot blijven.
          En heel dicht is in dit geval ongeveer 2cm boven de aarde.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X