Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbloeien onder groeilamp?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voorbloeien onder groeilamp?

Korting op 420shop
    Beste growers,

Mijn dames zijn nu 3 weken oud en krijg net te horen dat ik een weekje er tussenuit moet.
    Ik zou normaal mijn hok optimaliseren voor de hps bloeilamp en deze week op 12/12 zetten maar ik moet dit dus nog zon 10 dagen uitstellen (hok is nieuw en wil niet de hps er inhangen en op reis gaan).
    Is het mogelijk om ze onder de coolwhite TL lampen een weekje 12/12 te zetten en bij thuiskomst dit regime verderzetten met de hps?

Re: Voorbloeien onder groeilamp?

Nee, zou ik niet doen ivm brandgevaar, na omschakeling groeien zed oor dus dan zitten ze tegen de lamp.
    Je kunt de lamp ook niet op een meter hoog hangen, dan heb je een hok vol bezemstelen als je terug komt.
    Denk ook dat ze elke dag water nodig hebben ?
    Uitbesteden, of stoppen en over 10 dagen opnieuw beginnen, denk ik.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het water geven wordt uitbesteed aan een vriend. Maar die kan niets meer dan water geven .
      Daarom zou ik ze een weekje 12/12 zetten onder de groei TL.

Comment

Als die vriend de lamp ook steeds verhangt dan kan het uiteraard wel, de planten zelf zullen uiteraard veel liever onder de HPS gaan.
        Voor extra veiligheid zou je er een automatische brandblusser bij kunnen hangen, dat hebben de meeste van ons.
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Het hok is nog niet volledig inorde om een hps in te hangen. Ik moet nog een elektrisch gestuurde bypass over de warmtewisselaar maken omdat het hok anders niet koel is te houden me de wisselaar.

Comment

Bezig...
          X