Dag allemaal, kunnen jullie mij vertellen wat de nieuwe uitgroei is op mijn top. De dame In kwestie is een northern Light en bijna op einde bloei. Sinds 2 a 3 dagen is deze uitgroei te zien. Zit nu alleen op de hoofdtop en 1 zijtak. Heb me rot gegoogeld en gezocht op dit forum dus vandaar de vraag aan mijn hobby genoten. Alvast bedankt IMG-20160322-WA0000.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is dit..........
Collapse
X
-
Re: Wat is dit..........
Geen idee nonsense. Ik had 4 autoflowers in het hok staan. Misschien nog last van de verkeerde lamp keuze in het begin ( bedoelde he dit topic trouwens? ) kan ik nog wat met de plant is het omhakken?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
V@jooms 88: verbrande puntjes zijn van tegen de spaarlamp hangen. Laatste x voeding was 4 weken geleden en toen maar 3 x gegeven. Denk zelf ook aan een herma. Misschien slechte genen. Kan ik nog iets bruikbaars eruit halen? Bedankt alvast
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostDie gele dingen lijken op mannelijke bloei, bananen.
Maar tis moeilijk te beoordelen van 1 foto.
Had dit misschien beter in de helpdesk gepost ?
Comment
-
Nee boven je plant.
Stuifmeel checken....er zitten tienduizenden stuifmeelkorrels in 1 zo'n banaantje.
Die blijven niet allemaal netjes zitten als je zo'n banaantje er af knipt.
Anyhoo, als je zoveel bananen ziet is het gewoon een herma.
Als je er 2 ziet kan het veroorzaakt zijn door stress, meestal op de plek waar getopt is, maar dan nog is het gen aanwezig en moet je daar rekening mee houden tot het einde.
De stress van tegen de lamp staan heeft hier de herma-genen aangewakkerd denk ik.
Ik heb wat andere posts gelezen van je, en met al die info zeg ik gewoon oogsten.
Knip meteen alle gele banaantjes die je ziet eruit, en dan drogen.
Comment
-
Je toppen zullen minder THC hebben aangemaakt en wellicht wat zaden.
Zaden er uit plukken en de rest kan je gewoon roken of olie van maken. Smaak is wel wat minder dan wanneer er geen herma is uitgetreden of zadenproductie is geweest.
De zaden zijn meestal vrouwelijk, maar hoe meer er doorgefokt wordt met hermaniseren, hoe meer het zelfbestuivende gen actief zal worden. Dus als je de zaden gaat gebruiken daar ff op letten.
Comment
-
@stemma: ik weet dat het aan den kleine kant is. Heb me rot gezocht naar deze maat want zo heb ik voor 95 % benutting van mijn beschikbare vloeroppervlak. Wil ook scroggen of fimmen. Ik hoef ook geen mega opbrengst. Het is voor mij de sport nu om met zo min mogelijk € te voorzien in de eigen behoefte.
@bigmart: heb al aardig geplukt. Vanavond nog een keer checken. Ik was niet van plan om zaden hieruit te gebruiken. Misschien verzamel ik ze wel om uit te strooien als querillia .mocht het niet te roken zijn wat er nu te drogen hangt dan ga ik idd er olie of boter of evt skuff van maken. Thanx voor de reply, keep it going
Comment
-
Alle guerillakwekers hebben liever niet dat jij hermazaden (want dat zijn het natuurlijk) in de natuur gaat strooien, aangezien die een heel dorp kunnen bestuiven, dan zit straks iedereen met die nutteloze zaden in z'n wiet.
Je wiet zal best te roken zijn, er is geen natuurramp gebeurd ofzo, dus dat komt wel goed.
Je kunt er wel goed mee vissen, als je ze even in een pannetje kokend water mikt gaan ze open en steek je ze zo aan een hair, of aan een haakje.
Mega ruisvoorns en karpers vang je daarmee in de zomer.Last edited by QnQ; 24 March 2016, 21:33.
Comment
Comment