Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit..........

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wat is dit..........

In een tentje van 60x60 kun je ook 4 grotere potten van ca 28x28 plaatsen, minder planten, maar een veel gezondere bodem en betere buffer en minstens zoveel opbrengst van 'gelukkiger' planten
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Je kunt er wel goed mee vissen, als je ze even in een pannetje kokend water mikt gaan ze open en steek je ze zo aan een hair, of aan een haakje.
      Mega ruisvoorns en karpers vang je daarmee in de zomer.
      Dieje shit kost al bijna evenveel als de wiet in de coffeeshop. Heb nog 50 kg gereed liggen voor de zomer

Comment

@stemma: je hebt gelijk met die grotere potten maar ik wil het met deze een x proberen. Wil gewoon 2 (of 4 )mooie toppen per �� proberen en juist om ze in kleinere potten te zetten wil ik ze dus daardoor indirect in grote en hoogte beperken. Tevens denk ik dat ze (door ze klein te houden)sneller reageren op de verandering van de lichtcyclus en sneller gaan bloeien en nu krijg ik tegelijkertijd van een aantal soorten wiet. Het is een experiment he. Overigens had ik met mijn vorige ronde 4 potten staan van 12 liter en deze waren niet volledig doorworteld. Er staat tevens 2 x een medical kush tussen. Is dit een beetje rookbaar of zeggen jullie omkappen die handel? Bvd

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@QnQ: vissen vind ik saai. Ik spoel ze wel door het toilet dan. Wil niet de hobby van een ander verpesten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BigR View Post
          Geen idee nonsense. ( bedoelde he dit topic trouwens? ) kan ik nog wat met de plant is het omhakken?
          . . .
          Ik had uw naam verward met BigMart vandaar dat ik dacht dat u hermazaden had gebruikt
          Je heb goed gehandeld gewoon afmaken die handel en die zaadjes ken je weggooien

Comment

Dag nonsense, snap de verwarring. Ik (BigR ) had 4 af zaden gebruikt. Heb ze idd omgehakt, wil geen dure energie proppen in zaad productie dus had daarom besloten om de bijl erin te zetten. 11 nieuwe dames van 4 weken oud staan al klaar voor de troon opvolging. Dit zijn allemaal fem zaden. Nieuwe ronde nieuwe kansen toch?

Comment

Bezig...
            X