Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uurwisseling !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

uurwisseling !!

Korting op 420shop
    hallo ik heb een vraagje mijn planten staan 4 WEKEN IN BLOEI nu kregen ze licht van 7 tot 7 maar nu met uurwisseling van vorig weekend springt het licht nu aan om 8 tot 8 ;;;
    stel ik mij de vraag kan het kwaad dat ik ze seff terug van 7 tot 7 instel ???ivm stressen van de plant ?zou dit kwaad kunnen of kan ik ze beter laten staan van 8tot 8?mij zou beter uitkomen 7 tot 7 maar als er twijfels zijn pas ik me wel aan de planten aan
    al bedankt voor de toekomstige raad
    grts sorensensssss

Re: uurwisseling !!

Dat vraag ik me ook af !

Comment

Ik laat de mijn staan, maar die zijn bijna afgebloeid. 7 tot 7 kwam mij ook beter uit. Ik zou het dan in een paar dagen doen, elke dag een kwartier langs elke kant opschuiven.

Comment

Whaha ben ik toch niet de enige die deze fuckup gemaakt heeft althans heb hem al een keer eerder gehad btw.
        Toen weinig invloed gehad gewoon zo snel mogelijk die klok goed afstellen en weer door als het nou elke week gebeurt ok dan gaan ze trippen maar 1 keer in de 8 weken moet echt geen probleem zijn lijkt mij.
        Net als mij volgende keer goed erg in hebben haha ik kwam er pas achter toen mijn lamp aan hoorde te staan en niet aanstond.

edit: zie nu Beowulf zijn reactie klinkt misschien nog beter ook ipv in 1 keer...
        Zelf ben ik niet zo voorzichtig wat dat betreft hoor het blijft toch onkruid en wat ik allemaal al uitgehaald heb ermee.

Comment

Comment

Ik zou het ook ze laten staan en als je het toch veranderd levert een beetje stress op.
            Regelmatig gelezen dat de stroom is uitgevallen of iets in dien aard en nadat het is opgelost zelden problemen het kan dus wel.
            Maar als het niet perse moet zou het niet veranderen

Comment

heb het hier gewoon laten staan de tijd !

de dames hebben toch geen horloge om
              sigpic
              LED there be light

Comment

Zo denk ik ook, ik wennen aan zomertijd, de planten ook
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Grappig, vorige keer hadden we diezelfde discussie

Maar gewoon laten staan dus.
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

ja ga ik ook doen..wou even andere meningen horen
                    waarvoor bedankt bestaat er hier al een topic over mensen die soortjes met elkaar uitwisselen voor te proeven of dergelijke?? zeker geen handel ofzo he gewoon voor te kunnen laten zen WOW wat een soortje

Comment

Nope, da's gewoon 'handel in drugs' voor de wet, en dat is niet toegestaan op het forum.
                      Wat je offline doet, moet je zelf weten. Je kunt best eens een BBQ houden met een forumlid, of iets dergelijks. Daar kun je vrij creatief in zijn.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

gewoon laten staan 7 uur blijft echt 7 uur voor die plant en die merkt echt niet dat het al 8 uur is op de klok

zomer en winter tijd altijd al grote onzin gevonden en uitgevonden door de moffen des tijds (nou dan weet je al genoeg)
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Haha letterlijk elke keer komt er hier zo'n thread tevoorschijn. Alhoewel ik moet toegeven dat ik de afgelopen 2 dagen ook om 6 uur aan m'n tent stond, en toen nog een uurtje mocht wachten.
                          Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Ik heb het gewoon aangepast. Ging vandaag toch over naar 12/12 dus uurtje meer of minder maakt voor mij niet uit

Comment

als je uw tijd wil gebruiken 19 tot 7
                              dan laat je je licht gewoon aan en doe je hem uit om 7u smorgens
                              gewoon in 1 keer doen. kan geen kwaad. heb het zelf nog gedaan.
                              zolang de nacht ononderbroken 11u blijft is alles ok

Grts Amazing

Comment

Bezig...
                              X