Hallo allen, mijn naam is fritsie en ben een smoke addict . Nu is dat het probleem niet op deze site, vandaar dat ik ook hier kom. Ik ben sinds kort gaan berekenen hoeveel geld ik zou besparen per jaar als ik alles zelf zou kweken, nou we zijn er allemaal wel over akkoord dat dit meer dan genoeg centjes zijn ^^.
anyway, ik wil dus gaan binnenkweken, en heb mijn oog laten vallen op een complete kweektent van 365 euro. omdat ik geen reclame ga maken voor andere websites zal ik even posten wat ik allemaal bij deze complete kweektent krijg:
1x Growcabin 120 x 120 x 200 cm
1x VSA Ph 600w
1x Spiegelkap met kroonsteen
1x Lamp 600w PH Ralight
1x Buisventilator s-vent 125 mm 350w
1x Empire 350m3 flens 125
1x combiconnect 5m - 127
1 Thermo/hygrometer
1x Ventilator met klip
3x Slangklem 060-135mm
2x Stekker met snoer 2 meter
1x 5m aansluitdraad
korte vragen:
- wat moet ik naast de complete kweektent nog hebben?
- welke merken raden jullie mij aan qua wat ik er nog bij moet kopen naast die complete kweektent?
- of raden jullie mij juist aan om alles los te kopen? welke lamp is voor groei? en welke voor bloei?
ik heb al een beetje naar de voeding supplementen en naar wortelstimulator gekeken en denk dat ik daar wel uit kom, grootste taak gaan de hoeveelheden water en voeding worden en als ik nog meer vragen heb kan ik die altijd hier stellen.
dit is puur voor eigen gebruik, als jullie verder nog wat willen weten hoor ik het graag.
tot snel, mvg fritsie
anyway, ik wil dus gaan binnenkweken, en heb mijn oog laten vallen op een complete kweektent van 365 euro. omdat ik geen reclame ga maken voor andere websites zal ik even posten wat ik allemaal bij deze complete kweektent krijg:
1x Growcabin 120 x 120 x 200 cm
1x VSA Ph 600w
1x Spiegelkap met kroonsteen
1x Lamp 600w PH Ralight
1x Buisventilator s-vent 125 mm 350w
1x Empire 350m3 flens 125
1x combiconnect 5m - 127
1 Thermo/hygrometer
1x Ventilator met klip
3x Slangklem 060-135mm
2x Stekker met snoer 2 meter
1x 5m aansluitdraad
korte vragen:
- wat moet ik naast de complete kweektent nog hebben?
- welke merken raden jullie mij aan qua wat ik er nog bij moet kopen naast die complete kweektent?
- of raden jullie mij juist aan om alles los te kopen? welke lamp is voor groei? en welke voor bloei?
ik heb al een beetje naar de voeding supplementen en naar wortelstimulator gekeken en denk dat ik daar wel uit kom, grootste taak gaan de hoeveelheden water en voeding worden en als ik nog meer vragen heb kan ik die altijd hier stellen.
dit is puur voor eigen gebruik, als jullie verder nog wat willen weten hoor ik het graag.
tot snel, mvg fritsie
Comment