Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein probleempje...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klein probleempje...

    Korting op 420shop
    Last edited by Canna_Loop; 2 April 2009, 21:49. Reden: paar foutjes :p
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---
    _______________

    #2
    Heb je hier ook actieve ventilatie instaan, beste manier lijkt mij koude lucht aanvoeren en warme lucht uit het hok voeren
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        kheb vanonder in de kast 4 gaten gemaakt van diameter 15 kheb een afzuiging met koolstoffilter die de growshop alien me heeft aangeraden 400W hps
        de afzuiging hangt vanboven rechts in men hok...
        ______Grtz______
        ---Canna_Loop---
        _______________

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
          Heb je hier ook actieve ventilatie instaan, beste manier lijkt mij koude lucht aanvoeren en warme lucht uit het hok voeren
          kheb al gedacht aan een buis langs de dakpannen te plaatsen...
          die dan verbinden met de 4 verluchtingsgaten aan de onderkant...? Nee?
          ______Grtz______
          ---Canna_Loop---
          _______________

          Comment


            #6
            kan in de koude periode's een goede oplossing zijn, maar in de zomer is de lucht ook warm zat. Misschien actieve invoer van lucht realiseren zodat er een hogere luchtcirculatie komt en de warme lucht eenvoudiger afgezogen kan worden?

            Let wel op... ik ben nog niet eens begonnen met mn 1ste kweek dit is allemaal wat ik in mn hoofd heb zitten van alles wat ik hier in de topics lees.. ik stel me voor 0.01% aansprakelijk voor wat ik zeg en wil graag verbeterd worden wanneer ik fout zit
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #7
              In de kamer waar je installatie staat, hoe warm is het daar? Als dat in de zolder is dan kan het gerust 20graden worden in de zomer, dus aan koude lucht daar geen oplossing . Moet je sowieso een heel goede afzuig hebben om op tijd die temperatuur naar beneden te krijgen.
              Afzuig van 225kub realiseren en daarbij een fancontroller, altijd handig.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                In de kamer waar je installatie staat, hoe warm is het daar? Als dat in de zolder is dan kan het gerust 20graden worden in de zomer, dus aan koude lucht daar geen oplossing . Moet je sowieso een heel goede afzuig hebben om op tijd die temperatuur naar beneden te krijgen.
                Afzuig van 225kub realiseren en daarbij een fancontroller, altijd handig.


                1x 225 kub afzuiger
                dit zij de gegevens van de afzuig... is dat goed?
                kan nog een ventilator vanonder in kast zetten anders?
                (btw thank for your time)

                de temperatuur hier is ongeveer 18graden...
                Last edited by Canna_Loop; 2 April 2009, 22:22.
                ______Grtz______
                ---Canna_Loop---
                _______________

                Comment


                  #9
                  Een richtvolume is 225kub, maar ikzelf heb kunnen draaien met een 225 op 70% van z'n vermogen, enkel op het einde van de bloei, wanneer ik absoluut toprot wilde vermijden de boel maximaal ingezet. Dus normaal red je dat dus wel.
                  Hij staat ook aan vermoed ik? En wat is de ingezogen lucht (de temperatuur wel te verstaan)? Misschien dat die reeds wat warm is, met het warme weer dezer dagen, en zo het gemiddelde van die temperaturen nog niet zo snel naar beneden gaat.

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment


                    #10
                    de temperatuur die binnengaat is toch ongeveer 18 a 20 graden denkek...
                    kheb wel geen fancontroller...wat kosten die beesjes?...
                    en afzuig staat dag en nacht aan.
                    ______Grtz______
                    ---Canna_Loop---
                    _______________

                    Comment


                      #11
                      Vanaf 70eu heb je er al een, je kan zo je afzuig regelen naar believen. Als je het professioneel wil aanpakken en iets meer neertellen (100eu ofzo) dan kan dat met een thermostaat ingebouwd, dan stel je de temperatuur in en doet hij de rest . Ik heb er zo eentje, echt enorm handig en geen gezeul meer met thermometers en dergelijke rommel .

                      Greetzzz

                      Comment


                        #12
                        thx zallek es zo snel mogelijk omgaan
                        ______Grtz______
                        ---Canna_Loop---
                        _______________

                        Comment


                          #13
                          Haha, daar hou ik wel van! Zo iemand die het gelijk professioneel gaat aanpakken, zo deed ik het ook. Goed materiaal is het halve werk! Nooit meer je temperatuur moeten aan prutsen is echt heel handig. En zelf wat extra afzuiging kunnen setten voor tijdens het einde van de bloei, super gewoon.
                          Laat me weten wat je gekocht hebt! Op mijn thread zie je welke ik gebruik:
                          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post28744.html

                          Greetzzz

                          Jona

                          Comment


                            #14
                            growshop heeft me afgeraden van hem aan te schaffen omdat als me afzuiging al op vollen toeren draait het weinig zin heeft om er een dimmer bij te hangen...
                            kheb nu wel een buis met aangevoerde lucht van beneden en hou men temperatuur nu op 25graden...
                            ______Grtz______
                            ---Canna_Loop---
                            _______________

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X