Hallo allemaal.
Ik ben 4x critical autoflower onder een 400 watt lamp staan.
Ik doe het samen met een goeie vriend en ze staan ook bij hem thuis, omdat ik de tent niet kan gebruiken in mijn huis.
Het is ook onze eerste kweek.
Ze zijn +- 5 februari boven de grond gekomen.
Een goeie 4 weken geleden verschenen de eerste tekens van de bloeifase.
Vanaf het toen tot nu is er eigenlijk heel weinig gebeurt. Er zijn een aantal 'haren' bij gekomen maar het stelt echt nog niks voor.
Ik heb een aantal foto's van hoe ze er laatst bij stonden.
Nu is mijn vraag, is het normaal dat dat zo langzaam gaat? Ofdoe ik zelf iets goed fout?
Ik geeft ze voeding van aptus.
Een startpakket met
- super pk
- n boost
- startbooster
- regulator
- k boost
- topbooster
Daarnaast geef ik ze biobizz bloom en grow.
Nou moet ik er ook bij zeggen dat ik mn maat laatst een flinke schop onder zn hol gegeven heb, niet letterlijk natuurlijk, omdat hij de planten voor de zoveelste keer droog heeft laten staan.
Ivm mijn onregelmatige werktijden kan ik niet elke dag of 2 dagen langs komen om ff wat aandacht naar de planten te schenken.
Vanzelfsprekend ga ik er van uit dat hij dat dan doet.
Maar de laatste tijd heb ik een paar keer gezien dat de planten goed droog stonden ook zo dat de planten gingen hangen.
Kan dit ook de oorzaak zijn dat ze zo achter lopen?
Of zal er meer aan de hand zijn?
Ik ben 4x critical autoflower onder een 400 watt lamp staan.
Ik doe het samen met een goeie vriend en ze staan ook bij hem thuis, omdat ik de tent niet kan gebruiken in mijn huis.
Het is ook onze eerste kweek.
Ze zijn +- 5 februari boven de grond gekomen.
Een goeie 4 weken geleden verschenen de eerste tekens van de bloeifase.
Vanaf het toen tot nu is er eigenlijk heel weinig gebeurt. Er zijn een aantal 'haren' bij gekomen maar het stelt echt nog niks voor.
Ik heb een aantal foto's van hoe ze er laatst bij stonden.
Nu is mijn vraag, is het normaal dat dat zo langzaam gaat? Ofdoe ik zelf iets goed fout?
Ik geeft ze voeding van aptus.
Een startpakket met
- super pk
- n boost
- startbooster
- regulator
- k boost
- topbooster
Daarnaast geef ik ze biobizz bloom en grow.
Nou moet ik er ook bij zeggen dat ik mn maat laatst een flinke schop onder zn hol gegeven heb, niet letterlijk natuurlijk, omdat hij de planten voor de zoveelste keer droog heeft laten staan.
Ivm mijn onregelmatige werktijden kan ik niet elke dag of 2 dagen langs komen om ff wat aandacht naar de planten te schenken.
Vanzelfsprekend ga ik er van uit dat hij dat dan doet.
Maar de laatste tijd heb ik een paar keer gezien dat de planten goed droog stonden ook zo dat de planten gingen hangen.
Kan dit ook de oorzaak zijn dat ze zo achter lopen?
Of zal er meer aan de hand zijn?
Comment