Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

    10 Points Kweekvijver aarde kweken is Goed
    God was never on your side..

    Comment


      #62
      Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

      Groenten (witloof oa) op hydro zijn compleet smaakloos. Makkelijker zou ik het zeker ni noemen. Klein foutje en het kan al rap om zeep zijn. Op aarde kan je veel gemakkelijker bijsturen. Nooit iets anders geprobeerd en ik heb zo niet direct de intentie.

      Kijk naar Wietefras zijn vorige ronde. Effe wat teveel P en ze stopten met bloei na 4 weken.

      Comment


        #63
        Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

        Vraag me af " de witte", wat ik misdaan of
        mis gezegd heb om me te behandelen zoals je
        de laatste paar berichten doet?

        Als ik een normale vraag stel, om iets te leren mag ik het dan niet
        vreemd vinden als iemand dan zegt; " je geeft water tot het er net
        niet onderuit loopt" ,hoe weet je dan dat je de volgende 5 of 10 keer
        niet te weinig geeft?

        Groet O.D.

        Comment


          #64
          Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

          Beste P of O.D

          hier kanon !~~

          water geven moet je in schatten en kunnen zien ! soms moet je ook een dag niks geven en erna ze lekker water geven

          al dat gedoe met meters en tens shit zet geen zoden aan de dijk !
          Heb je wel is gezien hoe brood kwekers of gasten in Jamaica water geven?
          Zie het zo en zo deed en doe ik het ook altijd -> kijk naar je blad en je aarde (sponsachtig is goed en soaked is kut)

          leer het inschatten en lees je dames ! heb je meer aan als aan een vocht meter en 10.000 verschillende meningen en methode's
          denk je nou dat grote kwekers in elke pot een meter hebben staan ! gewoon kijken dat is de trick.
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

              Jij verwacht HET antwoord te krijgen op een vraag waar je zelf spot ligt te drijven op een duidelijk verstaanbare opmerking zoals tot het er net niet onderuitloopt. Weed kweken is zelf opzoeken en ervaren, dat ontbreek jij. Iig tot het er net niet onder uit loopt dus, de rest is feeling. Wat me persoonlijk stoort is dat je wel domme vragen ligt te stellen maar in andere topics raad loopt te geven alsof je wat weet, terwijl je blijkbaar nog niet weet hoe er water gegeven word. Ik weet hoe ik het hier geleerd heb, en wie het hier gaat volhouden of maar wat komt klooien.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #67
                Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                Even tussendoor..

                Een van me plantjes heeft best wel wat achterstand met groeien, plus hij is vrij geel in het midden. De grote bladeren zijn ook veel harder dan de andere plantjes.
                Iemand enig idee of dit te maken kan hebben met het geslacht van de plant? Of moet ik gewoon nog even wachten om dat met zekerheid vast te kunnen gaan stellen.

                Geeft ook nog geen bekende geur af. Eerder de geur van een normale huisplant.

                13101418_1537515636554850_233096913_n.jpg13115579_1537515669888180_772345882_n.jpg13149917_1537515653221515_1448669384_n.jpg13183006_1537515656554848_991304008_n.jpg
                Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
                Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

                Comment


                  #68
                  Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                  Die hebben het te warm gehad volgens mij.
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #69
                    Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                    is maar een van alle planten die ik heb staan. Deze is ook kleiner dan de anderen, dus staat met ongeveer 45 CM van de lamp af.
                    De bladeren zijn ook veel harder. Dit zal wellicht het gratis autoflower zaadje zijn welke ik erbij heb gekregen.

                    Wat zeggen jullie? Gewoon laten staan en afwachten wat het doet, of weghalen en de lamp laten gebruiken door de andere plantjes?
                    Ik kan hieruit niet opmaken dat dit een mannetje zou kunnen zijn?
                    Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
                    Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

                    Comment


                      #70
                      Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                      Nou " de witte "

                      Ik wil er niet te veel woorden meer aan vuil maken, jammer dat het bij jouw
                      zo overkomt, is althans niet de bedoeling!

                      Heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan.......

                      En voor de rest durf ik te beweren dat er weinig en misschien wel geen mensen
                      op het forum zitten die meer uren besteden aan het lezen van verslagen en wetenswaardigheden
                      enkel en alleen om het te leren en goed te doen, en dat lukt aardig tot nu toe!

                      Groet O.D

                      Comment


                        #71
                        Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                        Even back on topic, iemand advies over de kleine dame?

                        Oogt heel gezond. Bladeren zijn stevig, plant hangt niet etc. Alleen van binnenuit het geel tot aan het midden van het blad. Niet echt het idee van te veel warmte, ziet er eerder uit alsof de plant niet helemaal rijpt. Ze groeit wel gewoon verder op het moment zonder problemen, maar ziet er dus totaal anders uit als de rest en voelt aan als een huisplant. Ik heb nog nooit een wietplant gezien van dit soort 'materiaal'.
                        Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
                        Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

                        Comment


                          #72
                          Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                          Huh een plant die rijpt?
                          Hoe voelt een huis plant aan ?
                          En hoe kom je er in hemelsnaam bij dat iemand bij zo baby plantje kan zien of het een man of vrouw is ?
                          Je plant oogt niet gezond ! Tis geel in midden ....
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #73
                            Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                            Huh een plant die rijpt?
                            Hoe voelt een huis plant aan ?
                            En hoe kom je er in hemelsnaam bij dat iemand bij zo baby plantje kan zien of het een man of vrouw is?
                            Je plant oogt niet gezond ! Tis geel in midden ....


                            Ik vind het altijd zo fijn als iemand goed leest wat er gezegd word.

                            Ik kan hieruit niet opmaken dat dit een mannetje zou kunnen zijn?


                            Dit was dus een vraag. Geen bevestiging.

                            Met rijpen bedoel ik dus dat de plant niet volledig mooi groen uitschiet, maar doorgaat met nieuwe lagen maken terwijl de onderste laag nu dus tot het midden nog geel is.

                            Dat het niet gezond oogt daar ben ik ook wel achter, aangezien al mijn andere planten het verrekte goed doen en er totaal anders uitzien en progressie boeken.
                            Ik heb dus meer de vraag wat ik met deze plant moet doen, aangezien deze dus zeker een week achterstand heeft zoals het er nu naar uit ziet. En aangezien het echt nog een baby is, is voeding ook geen goed idee denk ik zo..
                            Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
                            Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

                            Comment


                              #74
                              Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                              Gewoon zo laten laat de plant even met rust zijn sterke planten dus dit hersteld wel.

                              Je heb haar toch pas net in deze pot gezet? nieuwe gewone Pot aarde ? ze had eigenlijk nog in haar kiem en stek aarde moeten staan.
                              Deze verkleuring zie je vaak bij Overvoeding en bij planten die in Bloei gaan.
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #75
                                Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

                                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                                Je heb haar toch pas net in deze pot gezet? nieuwe gewone Pot aarde ? ze had eigenlijk nog in haar kiem en stek aarde moeten staan.
                                Deze verkleuring zie je vaak bij Overvoeding en bij planten die in Bloei gaan.

                                Heb ze ongeveer 1 1/2 week geleden overgezet in nieuwe potten, maar wel compleet met kiemaarde terug ingeplant. De rest doet het op dit moment super. Heb t plantje toch maar apart gezet, vooral vanwege de achterstand. Gebruik de lamp liever nu voor de andere plantjes. Het ziet er in ieder geval goed uit op 't moment. Jammer dat het zeker nog een week of 8 gaat duren voordat ze klaar zijn, want als ik inderdaad wat mear had rondgelezen had ik op z'n minst gewoon indica's op 12/12 staan vanaf start. Dat was me in de oogst wellicht ook veel beter uitgevallen. Hoop nu toch minimaal op een 25GR de plant.
                                Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
                                Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

                                Comment

                                Bezig...
                                X