Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Probleempje met bladeren
Collapse
X
-
Re: Probleempje met bladeren
hmm de andere planten hebben er geen last van,... wel die het dichtst op de lamp staan?,.. die planten verdampen zich suf en dan komt er met een lage gieter ec wel heel veel zuot langs,...
ik zou de lamp 5 cm hoger hangen en ja wwater op je juiste ph,... de ph wat ze gewend zijn.
je kan cannabis op ph 7,8 kweken en op ph 5.8 maar ga niet op en neer. Planten houden niet van grote schommelingen die doen alles relaxed,... sleutelen n aan ph gaat vaker fout dan goed. elke strain moet je leren kennen. er is geen passende handleiding van zo moet je het doen, enkel de zoektocht naar het plantje wat het bij jouw goed doet....Last edited by FlintStoned; 6 May 2016, 22:51.
Comment
-
Klinkt als een zeer aannemelijke verklaring, dit zijn inderdaad toppen die pal onder de lamp staan. Even een paar schakels (tot het maximum) verhoogd en de isolatieplaten verwijdert. Dit scheelt toch zo'n kleine 10 cm! Bedankt voor de hulp, hopelijk is het probleem opgelost.
Comment
-
zoon spreader doet wat het woord zegt, de planten vlak onder de bulp als je niet meer hoger kan spreiden naar de zijkanten,
achja voor alles is een oplossing
De planten in het midden krijgen nu sowieso te veel licht, je zou de ook kunnen verhuizen naar de buitenkant en de gezonde bloodstellen aan te kort op de lamp
of je lamp dimmen.,.,.....
Het verbrande hersteld niet meer.Last edited by FlintStoned; 8 May 2016, 21:36.
Comment
-
Het probleem is niet opgelost met de lamp te verhogen, ventilatiepatroon aan te passen en al 2 dagen geen voeding te geven. De gele bladeren verdrogen/verpulveren en het probleem breidt zich (niet snel) uit. Heb ik te weinig geduld of is het probleem er nog steeds?Last edited by BeGrow; 10 May 2016, 19:50.
Comment
-
Ik met me simpele verstand zeg overvoeding
probeer wat minder voeding door je water heen te doen want toppen zien er gewoon goed uit en zou zonde zijn als je hem nu verpest je kweek.
Voeding schema zegt geen ene ruk das vaak onder de beste omstandigheden -> vaak (mijn ervaring is 1/4 of de helft ook al genoeg)sigpic
LED there be light
Comment
Comment