Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
seedfinder gelezen ?
Dat soort dingen geeft meestal wel een goeie indicatie van wat je kan verwachten. (maar ook geen 100% feit)
Anyways, succes, ik hoop dat je af en toe laat zien hoe het erbij staat, al dat theoretisch gebabbel is leuk, maar ik zie liever een plantje met een halve kilo wiet eraan
btw..Aptus zou ik op aarde gewoon tussen de 6 en 6.3 houden qua pH maar ik heb nooit de hele lijn gebruikt dus korreltje zout enzo..
Nu zijn ze ongeveer 30cm, initiatie bloei op 45cm.
Dank u.
SeedFinders experience-based Indoor-Strain-Review for the marijuana-strain Critical Kush from the breeder Barneys Farm. SeedFinder's standardized, multilingual, searchable and comparable cannabis experiences.
heb nu zelf kush stekken staan en achteraf te vroeg in de bloei gezet ze zijn niet zo hoog gemiddeld 45 cm na 2 weken voorgroei.maarja weer wat geleerd
Stekken en zaden zit daar ook niet veel verschil op?
In een zaadje zit een ingebouwd groeihormoon, die altijd een minimum tijd in beslag neemt voor de plant zal bloeien. Moest je bvb zaadjes direct op 12u zetten.
Re: Pure indica in 25L aarde, hoe lang laten groeien?
You like?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
100% toename grootte na initiatie bloei op seed finder.
Ik ga ze niet te groot laten worden want heb nu al problemen om temperatuur op peil te houden. To hot!
Lamp tegen plafond. EVSA gedimd.
Als er meer blad komt zal dat ook wel wat helpen, toch?
Re: Pure indica in 25L aarde, hoe lang laten groeien?
Ik geniet er dagelijks van zo in de natuur te wonen.
Gisterennacht zette ik de tv wat stiller, ik zet hem nogal luid, rond 1u of zo en hoorde de kikkers door mijn surround heen.
Comment