Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Pure indica in 25L aarde, hoe lang laten groeien?
Collapse
X
-
Re: Pure indica in 25L aarde, hoe lang laten groeien?
Ik zal u zeggen Stemma er was meer spel waarom de temperatuur te hoog was. Allereerst had mijn shop de verkeerde lamp geleverd een 230V en mijn EVSA is 400V
Een hele tijd zo gewerkt met de middelen die mij aangeraden waren door professionals. Nu plaats ik de juiste lamp er in aangeraden door mijn nieuwe leverancier. Enorm veel verschil in lichtsterkte dus dat gaat gepaard met extra warmte.
Nu ik kijk in mijn historiek van mijn oude leverancier en zie mijn buisventilator staan met de m3 er bij. Ik ken er helemaal niets van maar ik wou er eentje met een thermostaat. Uiteindelijk goed van me gegokt want het past perfect bij mijn setup hoor ik nu. Zo ik bestel die buisventilator maar neem eerst contact op met leverancier met de vraag welke filter bij de buisventilator past.
Mijn buisventilator haalt 370 of 380m3 en ze verkopen er me een filter bij van 150m3
Mooi.
Comment
-
Nu is alles perfect maar ze zijn een beetje gestrekt omdat ik ze tegen plafond hing een tijdje. Op een avond dacht ik, als ze de combinatie van EVSA en lamp verknoeiden wat misschien dan nog.
Dus omdat ik temperatuur problemen had ging ik zien wat mijn ventilator kon verzetten per uur. Daarna ging ik naar de filter en vond geen specificaties. Daarna het type van filter gegoogeld en de capaciteit zo gevonden.
Het is zelfs zo ludiek dat ik allereerst via mail vroeg of de filter en buisventilator samen gingen, want zij stelden die filter voor. Heb ik ook nog eens bij de opmerking bij de bestelling gezet; deze combinatie gaat toch goed samen, zo niet, gelieve me te contacteren zo dat ik een aanpassing kan doen...
Comment
-
Het is allemaal een beetje hoe je het zelf graag hebt, sommige mensen hebben liever een overcapaciteit en anderen liever een ondercapaciteit in filter en afzuiging, heb zelf ook een kleinere filter dan afzuiging.Handen in de lucht en groeten aan je tante...
Comment
-
Hier iets bevestigd lezen is niet het thuis uit de tent halen, waarom stel je dan zoveel vragen als je het al gezien hebt? Lul niet.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Gelieve niet te dubbelposten AUB!mvg west
Doe jij ooit wat je zelf geloofd?Last edited by westport; 22 June 2016, 22:08.Handen in de lucht en groeten aan je tante...
Comment
-
Als ik iets doe probeer ik het zo goed mogelijk te doen en zoveel mogelijk informatie in te winnen.
Daarna de uitvoerende fase, die nu bezig is.
In die fase deel ik mijn ervaringen en vraag bevindingen van andere gebruikers. Ook ben ik al bezig met wat nog komen moet. Ik ben steeds voorbereid of zal alles doen om mijn beste beentje voor te zetten.
Hoe ga jij te werk?
Comment
Comment