Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

    Korting op 420shop
    SeedFinders experience-based Strain-Review for phenotype "L.A. Confidential" of the marijuana-strain DNA Genetics Seeds from the breeder . SeedFinder's standardized, multilingual, searchable


    Zoals vermeld staat in deze link.

    Graag uw meningen..

    #2
    Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

    Misschien heel stom van mij omdat ik nieuw ben maar kan je niet het beste een plant groeien die je lekker vind smaken.
    Ik kocht onlangs bij de shop ene 'super silver lemon haze' en ik vond hem geweldig, ga er sowieso ooit een planten.

    Comment


      #3
      Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

      Bedankt voor je reactie maar heb deze al getest en het ze heeft verschillende prijzen gewonnen. Top!

      Ik heb gewoon nog nooit gehoord om een plant 24/7 te laten groeien. Dacht dat de plant altijd een rustpauze nodig had.

      Dus de vraag blijft.
      Mag je planten 24u licht geven in de groeiperiode zoals vermeld in link?

      Thanks!

      Comment


        #4
        Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

        Planten slapen in feite niet maar gaan gewoon 24 uur per dag door met groeien/bloien. Alleen doen ze overdag naast ademhalen (verbranden, resperatie) ook nog aan fotosynthese. Je kan een plant zeker op 24/0 zetten voor een week of 3. Langer zou ik dat niet doen. Als ze continu aan fotosynthese doen krijg je op een gegeven moment namelijk suikerfiles in de plant. De plant krijgt dan gewoonweg, alle suikers die ze aanmaakt via de fotosynthese, niet snel genoeg vervoerd door de plant heen. Een logestiek probleem dus. Als dit te lang duurt zal de plant vergelen en uiteindelijk sterven.

        Voordeel van eerst 2 of 3 weken op 24/0 is dat ze nauwelijks zal strekken daar in het licht auxine, wat voor het strekken verantwoordelijk is, wordt afgebroken. Je krijgt hierdoor dus een plant met korte internodes. De LA confidential heeft nogal de neiging om flinke lange internodes te maken dus ik denk dat ze daarom dit advies meegeven.

        Comment


          #5
          Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

          Thanks voor de informatie zo weet ik wat te doen binnenkort. Ik zet ze toch niet langer dan 2 weken op 24.

          Ze zitten in de mooiste verpakking die ik ooit heb gezien.

          Comment


            #6
            Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

            Ik heb de LA confidential wel eens gekweekt. Zelf vond ik dat een heel lekker wietje.

            Comment


              #7
              Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

              Mooie vooruitzichten dan.
              Ze heeft toch ook een aardig palmares

              Comment


                #8
                Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

                Ik heb deze strain al enkele keren geteeld.
                Zeer toffe plant, in de eerste weken bloei zal ze nog wel ietsje doorgroeien maar dat valt mee hoor.
                Twee weken op 24/24 is voldoende.

                Heb in de oude doos nog enkele foto's gevonden.

                Loopt hier op haar laatste weken
                La confi.JPG

                Gedroogde toppen LA confidential
                La confi 2.jpg

                Al bijna 4 weken bloei.
                La confi3.JPG

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: L.A. Confidential, DNA Genetics 24u licht in groeiperiode?

                  Enorm bedankt!
                  En knappe foto's.
                  Vooral het compacte eindproduct!
                  Dat wil ik ooit kunnen. Heb veel respect voor u. Trouwens voor alle mensen en zeker mensen die meer bedreven zijn in specifieke know how.
                  Last edited by The Gardenerr; 17 June 2016, 11:41.

                  Comment

                  Bezig...
                  X