Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moederplant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Moederplant

Korting op 420shop
    Hallo ieder, mijn vraag is als volgt.
    Ik kan een moederplant krijgen die een meter breed is en ruim anderhalf hoog. Ik zou willen weten wat ik eventueel nog aan opbrengt kan verwachten van zo'n plant.
    Neem aan dat als er stekkies van af genomen zijn de plant zich verdubbelt me uitlopers? Of zie ik dat verkeerd?
    Alvast bedankt voor reacties

Laterzzzzzz

Re: Moederplant

Hallo odinxdaniel, een moederplant is inderdaad vaak een plant waar stekken van genomen zijn, hierdoor zitten er veel "vertakkingen aan" , het mooie aan een plant is dat jij de plant kan leiden en hetgeen wat je overtollig lijkt snoeien of buigen ( mits enige kennis of speurwerk hier)
    om je vraag te beantwoorden, een moederplant heeft vaak wat uitlopers, maar dit hoeft niet echt een probleem te zijn hoor , zeker nog goed resultaat mee te behalen (licht is gewicht opbrengst is afhankelijk hiervan, hoe sterk je lamp is en natuurlijk jou skills) , ik zeg doen

Comment

Hoi hoi Johnnyhaze, is een hele goed plant want komt van iemand die er tig meer heeft staan. Maar is heb 2x 400 in 120x120x200 staan dus groot genoeg licht genoeg. Wat zou zoiets opleveren aan gewicht gemiddeld? Dat wou ik weten en nu weet ik ook wel dat niemand mij precies kan zeggen wat het oplevert maar er zijn er denk ik genoeg die daar wel eens door mee is gegaan en heeft laten afbloeien? snapje. dus gemiddelde of paar aantallen dan heb weet ik ongeveer.

Comment

enkele weken (ja geduld zeker erg belangrijk) nog laat groeien tot die de hele tent vult, en eigenlijk een soort dek van blad vormt.
        Als je je hele tent vol hebt, en dit is je eerste kweek en je zorgt dat je geen overvoeding geeft in het begin en ondervoeding aan het eind of andersom ...

422,7gr , dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.

Nee zonder gein, als je 2x400w hebt en je haalt 0.5gr/w dan zul je ongeveer op een halve kilo uitkomen, mits je je een beetje gaat verdiepen in de materie, maar ik kan je alvast wel vertellen dat het lastig is om zoveel van 1 plant te trekken, je kunt een kweekverslag zoeken van een scrog onder 600watt met 1 plant, dan kun je zien wat jij met 200watt extra ''kunt'' oogsten, ik kan me even zo geen goed voorbeeld bedenken van een lid hier maar goed zoekt en u zult vinden

Comment

Een moederplant heeft in haar cyclus al veel stress meegemaakt!
          Hou er rekening mee.

Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
            Een moederplant heeft in haar cyclus al veel stress meegemaakt!
            Hou er rekening mee.
            Grtz
            ps. het is niet om je maat in een kwaad daglicht te stellen heh.
            iedereen die veel moederplanten bij elkaar houdt ontkomt daar bijna niet aan.
            Last edited by QnQ; 10 July 2016, 10:11. Reden: ps
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

goedemorgen kwekers,
              Ben begonnen met mijn eerste 4 planten in een glazen buitenkas.
              De start fase is grandioos verlopen.
              Planten groeide als kool, maar nu?
              Er beginnen zich wat witte haartjes te tonen en er beginnen zich toppen te vormen.
              Planten zijn mij iets te hoog, ongeveer 1,80, exclusief specie-kuip.
              Top is er volgens ervaren kweker te laat uit gesneden.
              Heb ze groot gebracht met regenwater en oude koeien mest.
              Ben vandaag begonnen met vloeibare bloemmest.
              Staan iedere dag ff droog, dan weer ruim water.
              Moet ik nu alleen maar wachten tot de dagen korter worden, wat ik verduister niet.
              Of zijn er nog andere tips.

Comment

Hee, dat is alweer een tijdje geleden. De witte haartjes zijn mogelijk voorbloei, misschien heb je een foto ervan? ben wel benieuwd geworden naar die moederplanten van 1,80

verduisteren zou ik ook niet aan beginnen, lekker laten gaan en hopen voor een goede nazomer (glazen kas scheelt ook een hoop ellende i.v.m. regen) let wel op een hoge luchtvochtigheid in je kas, ik had een luchtvochtigheidsmetertje en een kleine fan erin gezet wat een hoog scheelt en nagenoeg niets kost.

Gr Johnnyhaze

Comment

Er beginnen zich wat witte haartjes te tonen en er beginnen zich toppen te vormen.
                  Ze gaat nu gewoon in bloei. Sommige strains bloeien vroeg andere wat later. Buiten is het nu 14/10 dus kan best dat u plant een vroegbloeier is.
                  Last edited by FlintStoned; 14 August 2016, 22:31.

Comment

Hoi, thnks voor de respons.
                    Ben niet zo heel handig met computers maar zal ff proberen wat fotootjes te plaatsen.

Comment

Neem aan dat je de fan erin zet om het niet te vochtig te laten worden.
                      Maar daar is (nog geen) sprake van. De bovenramen gaan automatisch open bij bepaalde temperaturen en dan kunnen de CO2's en vocht eruit, nou is het weer de afgelopen weken ook wel grandioos.
                      Teel er ook een paar andere soorten in zoals komkommers, tomaten, radijs, paprika en er staan 2 grote druiven in.
                      Heb tevens voor het eerst gestekt, ws te laat maar ook de jonkies doen het goed.
                      Zal proberen daar ook wat foto's van te plaatsen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20160831_162320.jpg20160831_162241.jpg

20160831_162320.jpg20160831_162241.jpg

20160831_162252.jpg

20160831_162252.jpg

plaatsen foto's gelukt, zal proberen ze rechtop te plaatsen de volgende keer.
                      De laatste foto, is van een stekje dat ik zelf maakte.

Comment

20160903_101229.jpg20160903_100855.jpg

Comment

Bezig...
                        X