Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden ontkiemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zaden ontkiemen

onkruid vergaat niet ja tenzij je het met gif bestrijd of als het bij onze hobby herfst is.
    sigpic
    LED there be light

Comment

Klopt, ik vind het onzin.
      Ik zet al 30 jaar plantjes meteen vanaf 18/6 naar 12/12 en het is op dat punt nog niet fout gegaan.
      Je mag natuurlijk doen wat je zelf het best vind, zouden ze op jouw manier er niet wat langer over doen om in bloei te schieten ?

* onkruid is pas onkruid als het niet gewenst is
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Klopt, ik vind het onzin.
        Ik zet al 30 jaar plantjes meteen vanaf 18/6 naar 12/12 en het is op dat punt nog niet fout gegaan.
        Je mag natuurlijk doen wat je zelf het best vind, zouden ze op jouw manier er niet wat langer over doen om in bloei te schieten ?

* onkruid is pas onkruid als het niet gewenst is
        ik heb het over 24/7 naar 12/12 als je ze net als ik na ontkiemen gelijk op 24/24 zet is het voor mij gevoelsmatig toch beter om ze even te laten wenen aan de donkere periode door bij af te bouwen doe ik dat nu met 2 uur per dag tot ze op 12/12 zitten

Comment

Comment

zo had ik het nog niet bekeken beowulf ik ga het nu ook zeker een keer anders aanpakken morgen komen er weer 5 white lemon aan om vast in de voorgroei te gaan en ga het licht syclus dan ook eens aanpassen. al komt die 24/7 mij in de winter wel goed uit. en had deze winter speed devils staan autoflower had en hebben de laatse 3 weken ook onder 24/7 gestaan in de bloei en waren wel lekkere dikke toppen.

Comment

Bezig...
            X