Hallo allemaal,
ik heb 2LA cheese en een classic skunk. de classic skunk was enkele dagen later gepland, de LA cheese is ondertussen al 15dagen boven de grond. De bladpunten van de onderste bladpuntjes krulden naar beneden en hadden een bruine kleur, verbrand? Voedingstekort?
Ik heb 4dagen geleden redelijk wat water gegeven(denk wat te veel, ik heb dan gewacht tot de aarde droog was om opnieuw water toe te dienen)
Ze zijn nu slechts 6cm hoog
moet ik mij zorgen maken? Of gewoon het stukje van de bladeren doen?
ik heb nog geen ventilator in mn tentje, is dit een must? Zo ja, welke? Een torenventilator of 1tje die je ophangt?
even wat meer info van de tent:
tent: 1x1x2m
cocosaarde met perliet in gemengd
300W LED lamp die op 40cm van het bovenste van de planten hangt
De temperatuur was de eerste 10dagen rond de 25graden en luchtigvochtigheid was 80%
de laatste 5dagen is de temperatuur wat lager dan 30graden door de hitte buiten
ik heb invoer van verse lucht van buitenuit
Mvg Rosse gabber
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hier enkele foto's van de plantjes
ik heb 2LA cheese en een classic skunk. de classic skunk was enkele dagen later gepland, de LA cheese is ondertussen al 15dagen boven de grond. De bladpunten van de onderste bladpuntjes krulden naar beneden en hadden een bruine kleur, verbrand? Voedingstekort?
Ik heb 4dagen geleden redelijk wat water gegeven(denk wat te veel, ik heb dan gewacht tot de aarde droog was om opnieuw water toe te dienen)
Ze zijn nu slechts 6cm hoog
moet ik mij zorgen maken? Of gewoon het stukje van de bladeren doen?
ik heb nog geen ventilator in mn tentje, is dit een must? Zo ja, welke? Een torenventilator of 1tje die je ophangt?
even wat meer info van de tent:
tent: 1x1x2m
cocosaarde met perliet in gemengd
300W LED lamp die op 40cm van het bovenste van de planten hangt
De temperatuur was de eerste 10dagen rond de 25graden en luchtigvochtigheid was 80%
de laatste 5dagen is de temperatuur wat lager dan 30graden door de hitte buiten
ik heb invoer van verse lucht van buitenuit
Mvg Rosse gabber
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hier enkele foto's van de plantjes
Comment