Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kosher Tangie/24K Gold of Sleepy Yoda

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kosher Tangie/24K Gold of Sleepy Yoda

Voor de iets minder echte mannen is er altijd nog KO kush. Kvind die al straf genoeg.

Comment

Minder opbrengst ? Dan geef je ze toch een weekje extra groei ?
      KO Kush ken ik niet, ik ben niet zo wild van die Kush smaak eigenlijk, maar da's persoonlijk.
      De Herijuana is ook niet eentje die je onthoudt vanwege de opvallende smaak.

herijuana_2006_.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Kruising van ne kush met herijuana.

Comment

Ik ga die KO kush ff opzoeken. Thx.

I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

En deze is het geworden.
            Independent, standardized information about Barneys Farm cannabis-strain Critical Kush! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

I like it!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Dat ziet er leuk uit die critical kush, goede recensies ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                (is mijn mening-ervaring)
                Ze hebben heel vaak die typische Lowrider-smaak erin zitten. Die is niet zo lekker.
                Een ander dingetje is dat die Lowriders niet zo erg sterk zijn qua THC. Dat neem je natuurlijk mee, als je daarmee gaat kruisen.
                Tja, en 18 uur licht van begin tot eind telt wel mee vind ik en je zult meer planten moeten zetten om rendabel te blijven, da's ook meer risico.
                Als je temp.problemen hebt 's winters, dan zijn auto's wel fijn, die kun je ook gewoon op 22/2 zetten om het stabiel te houden.
                Elk voordeel heeft z'n nadeel eh..

Sleepy Yoda is een White Yoda (White Russian x Lowrider) gekruisd met een Northern Light. Klinkt wat gewoontjes.
                Qua smaak zal deze niet zo bijzonder zijn, maar er zit White widow doorheen dus als die goed af te bloeien is zal die wellicht wel werken als slaap-wietje.
                Een goeie White widow/Rhino is natuurlijk een stuk beter, zonder die Lowrider-genen erin.
                24KGold = Kush x Tangie, ik weet niet welke genen voor de slaperigheid gaan zorgen bij die ?
                Kosher Tangie is hetzelfde als de 24K Gold alleen met een andere naam.

Zo, de koffie is op, tijd voor een nieuw bakkie
                Over Firestax is echt niet alleen de naampjes hoor.
                Bij sommige en dan bedoel ik de regs F1 kun je veel phenos tegenkomen.
                Dat kan voor sommige vervelend zijn.
                Maar ook daar heb je mensen voor zeker als je bv eigen moedertjes wil.
                Veel verrassende genetica!
                Maar daarin kun je dan wel weer die knock-out tegen komen
                Heb al veel knallers langs zien komen en nog steeds.
                En ik zit er al vanaf de oprichting van de site en die krijg van mij een dikke voldoende.

Comment

Bezig...
                X