Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kosher Tangie/24K Gold of Sleepy Yoda

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kosher Tangie/24K Gold of Sleepy Yoda

Korting op 420shop
    http://www.philosopherseeds.com/ terecht en vond daar verschillende interessante soortjes. Is er iemand bekend met deze leverancier en of soortjes.

I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Re: Kosher Tangie/24K Gold of Sleepy Yoda

Die eerste is van DNA genetics. Philosopher seeds geeft maar 1 resultaat, ergens in stemma haar buitenkweek topic. Dus ik gok van niet of de mensen zijn ni neig enthousiast.
    Moest het u interesseren, sweet seeds geeft nog steeds 3+1 of 5+2 promo. Geen idee of je daarom die sleepy yoda interessant vond? Als je autoflowers wilt, cream mandarin van sweet seeds is een dikke aanrader. Van de gewone sweet cheese, ice cool, black jack, cream caramel en wild rose. Allemaal toppers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Die eerste is van DNA genetics. Philosopher seeds geeft maar 1 resultaat, ergens in stemma haar buitenkweek topic. Dus ik gok van niet of de mensen zijn ni neig enthousiast.
      Moest het u interesseren, sweet seeds geeft nog steeds 3+1 of 5+2 promo. Geen idee of je daarom die sleepy yoda interessant vond? Als je autoflowers wilt, cream mandarin van sweet seeds is een dikke aanrader. Van de gewone sweet cheese, ice cool, black jack, cream caramel en wild rose. Allemaal toppers.
      Thx voor je feedback Beowulf, ik ga gelijk ff kijken bij DNA genetics en sweet seeds.
      Ik heb zelf nog 0 ervaring met auto-flowers en moet nog wat meer info vinden om een goede keuze te maken. Ik slaap nogal slecht de laatste paar jaar en zodoende klonk die Sleepy yoda mij wel interessant in de oren. Verder vind ik de opbrengst van een af ook erg belangrijk. Tot nu toe altijd met stekken en fem. gekweekt.

I like it!!!

Comment

En ik ben weer ff bezig geweest met mn zaad keus.
        Mn oog valt nu ineens op critical kush fem. van barneys maar dan via wietzaadjes.nl, maar zijn deze wel geschikt voor een scrogg?
        Heeft u daar ervaring mee @beowulf?

Comment

Kosher Tangie & 24K Gold gerookt en van die 2 vond ik de Tangie tegenvallen. De 24K gold was perfect in ieder opzicht een absoluut stukje kaviaar onder de
          K-007
          Kishan's kijkdoosje

Comment

(is mijn mening-ervaring)
            Ze hebben heel vaak die typische Lowrider-smaak erin zitten. Die is niet zo lekker.
            Een ander dingetje is dat die Lowriders niet zo erg sterk zijn qua THC. Dat neem je natuurlijk mee, als je daarmee gaat kruisen.
            Tja, en 18 uur licht van begin tot eind telt wel mee vind ik en je zult meer planten moeten zetten om rendabel te blijven, da's ook meer risico.
            Als je temp.problemen hebt 's winters, dan zijn auto's wel fijn, die kun je ook gewoon op 22/2 zetten om het stabiel te houden.
            Elk voordeel heeft z'n nadeel eh..

Sleepy Yoda is een White Yoda (White Russian x Lowrider) gekruisd met een Northern Light. Klinkt wat gewoontjes.
            Qua smaak zal deze niet zo bijzonder zijn, maar er zit White widow doorheen dus als die goed af te bloeien is zal die wellicht wel werken als slaap-wietje.
            Een goeie White widow/Rhino is natuurlijk een stuk beter, zonder die Lowrider-genen erin.
            24KGold = Kush x Tangie, ik weet niet welke genen voor de slaperigheid gaan zorgen bij die ?
            Kosher Tangie is hetzelfde als de 24K Gold alleen met een andere naam.

Zo, de koffie is op, tijd voor een nieuw bakkie
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoeloes, ik koekeloer ff mee bij je zoektocht. Er is tegenwoordig zoveel te vinden en ben zelf ook zoekende...

Comment

Ik koekeloer hier, ik koekeloer daar...... je weet wel van tv. [emoji23]
                @QnQ ik ben idd opzoek naar een knock-out indica voor in de avond. Een echte bank hanger, body stoned en ook om te slapen.
                En idd een plant moet je goed afbloeien om het maximale er uit te halen en ook qua opbrengst natuurlijk.
                Ik heb nu weer m'n oog laten vallen op kush, in eerste instantie OG Kush.
                Maar nu vond ik bij barneys dus die Critical Kush een plant met een hoog thc gehalte en hoge opbrengst.
                Ik zal eerst nog even wat verslagen zoeken met dit soortje om echt een goede keus te maken. Hoewel ik na je reactie, ik ook weer bij DNA genetics aan het zoeken ben.
                Het is ook zo moeilijk om een keus te maken.
                Ik ben benieuwd wat voor knock-out indica's jullie allemaal kennen.
                Dus tips en of aanraders zijn welkom. Geen auto's alleen fem.
                Ik ga weer even verder zoeken op het www.

I like it!!!

Comment

keuzestress, ik ken het...

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

http://dnagenetics.com/seeds/la-confidential
                      superstoner en heerlijk compact maar de 24k gold is dat ook maar iets meer neiging naar kleinere topjes is me opgevallen...

tot nu toe vind ik de blauwe kaas van barneys het makkelijkst bloeid.. tot nu toe was dat me beste harvest..

K-007
                      Kishan's kijkdoosje

Comment

Ik kijk ook ff mee, mooie materie
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

@QnQ die herijuana is inmiddels ook in fem te krijgen.
                          De opbrengst is alleen ff wat minder als de critical kush.
                          @kishan007 dat ziet er lekker uit zeg. Mmmmmm.
                          Die blauwe kaas van Barney's wil ik ook nog wel eens proberen.
                          @Meglow heb jij misschien ervaring met die critical, misschien kan je de stress bij mij dan een beetje wegnemen.

I like it!!!

Comment

Ik heb ooit de Critical 2.0 Auto van Dinafem gehad. Gewoon een lekker wietje maar ik kan me niet herinneren dat ik er een stevige couch lock aan overhield.
                            Er zal vast een verschil zitten tussen de auto en de feminized variant, die volgens mij wat meer de sativa-kant op gaat.
                            Ik zit zelf nu te neigen om gewoon een lekkere Northern Light te kiezen.

Comment

Hoi, ivm knockout indica. De cheesy mist tree van dr. Kripling waar ik er momenteel 2 van doe word zo beschreven. Is een cheese x kali mist variant waarvan ie beweerd dat m de bijnaam wheelchair cheese heeft. Natuurlijk kennen we de praatjes ook wat he...
                              verslag 1, verslag 2

Comment

Bezig...
                              X