Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the neutralizer en koolstoffilter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    the neutralizer en koolstoffilter

    Korting op 420shop
    Hi mede growers en JD,

    ik zit met het volgende,

    mijn dames ruiken onwijs goed op het moment ,iets te voor de rest van het huis ,mijn dr90 tentje 90x90x185 heeft een can-lite 150 filter nu vroeg ik me af kan je die testen ? Deze zou namelijk afdoende moeten zijn,toch?
    daarbij was ik gelijk aan het zoeken en is er ervaring op het forum met the neutralizer van best grow products? Of heb ik een sterkere filter nodig ?

    thanks alvast,
    Fat Bud

    #2
    Re: the neutralizer en koolstoffilter

    hallo fat bud
    Als er onderdruk in de tent heerst en alle lucht gaat door je filter naar buiten zou een klein filter voldoende moeten zijn
    [Is je filter mischien versleten door te vochtige kweekruimte ?] [ Heb je een luchtlek ergens wordt er lucht na de filter de afzuiger ingezogen ?]

    Comment


      #3
      Re: the neutralizer en koolstoffilter

      Ik heb in het uiteinde van mijn slang een pantykousje gevuld met koffiebonen geniet. De eerste dagen ruik je alleen koffie, nu ruik ik alleen aan het eind van de lichtperiode wel eens een vleugje wiet. Tzt vervang ik de bonen weer voor verse.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Re: the neutralizer en koolstoffilter

        Een filter is voldoende.
        Als je nog steeds iets ruikt klopt er iets niet.
        Welke afzuiger heb je erbij en gebruik je een dimmer ?
        Is de filter nieuw, gebruik je slangeklemmen om elke verbinding met slang ?


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: the neutralizer en koolstoffilter

          Zo'n kleine deed het bij mij ook niet, ondanks dat er amper lucht door ging. Geen last meer met een grotere filter. Is eigenlijk niet logisch, want als er maar 50 kuub door gaat zou een 100 kuub filter moeten werken. Maar dat deed het bij mij dus ook niet. Geen problemen met de 600 van prima klima

          Comment


            #6
            Re: the neutralizer en koolstoffilter

            ik heb zelf de kleine versie van the neutralizer en hij werkt prima
            volgens de site goed genoeg voor een ruimte van 20m3

            heb hem zelf in een tentje van 60x75 staan en ruik ech niks anders dan wat er uit dat apparaatje kom

            Comment


              #7
              Re: the neutralizer en koolstoffilter

              Thanks voor je reactie,

              Dat doet het ook ,filter is nieuw uit de doos ,klemmetjes .....!

              Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
              hallo fat bud
              Als er onderdruk in de tent heerst en alle lucht gaat door je filter naar buiten zou een klein filter voldoende moeten zijn
              [Is je filter mischien versleten door te vochtige kweekruimte ?] [ Heb je een luchtlek ergens wordt er lucht na de filter de afzuiger ingezogen ?]
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              @QnQ

              Dank u voor de eye opener ,slangklemmen deed de truuk!

              Thanks.


              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Een filter is voldoende.
              Als je nog steeds iets ruikt klopt er iets niet.
              Welke afzuiger heb je erbij en gebruik je een dimmer ?
              Is de filter nieuw, gebruik je slangeklemmen om elke verbinding met slang ?


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Dank voor de Tip ,wie weet een andere keer maar voor nu probleem gevonden en opgelost.

              Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
              Ik heb in het uiteinde van mijn slang een pantykousje gevuld met koffiebonen geniet. De eerste dagen ruik je alleen koffie, nu ruik ik alleen aan het eind van de lichtperiode wel eens een vleugje wiet. Tzt vervang ik de bonen weer voor verse.
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Groter komt er sowieso na deze ronde,thanks voor je tip!
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Zo'n kleine deed het bij mij ook niet, ondanks dat er amper lucht door ging. Geen last meer met een grotere filter. Is eigenlijk niet logisch, want als er maar 50 kuub door gaat zou een 100 kuub filter moeten werken. Maar dat deed het bij mij dus ook niet. Geen problemen met de 600 van prima klima
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Zoals je misschien al hebt gezien had ik een klemmetjes probleem .. vergeten...zeg maar niks..,leuk om te horen dat het wel werkt !,Thanks voor je aanvulling.


              Oorspronkelijk geplaatst door kwekert View Post
              ik heb zelf de kleine versie van the neutralizer en hij werkt prima
              volgens de site goed genoeg voor een ruimte van 20m3

              heb hem zelf in een tentje van 60x75 staan en ruik ech niks anders dan wat er uit dat apparaatje kom

              Comment

              Bezig...
              X