Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner smeekt om hulp ;)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner smeekt om hulp ;)

    Korting op 420shop
    Nou zoals de titel al aankondigdt, gaat het hier om een beginner.
    Allereerst: Ik ben niet van plan een enorme installatie aan te schaffen met automatisch sproeiende hi-tech apparatuur om zo ergens op een zolderkamertje mijn eigen bedrijfje te starten.

    Ik zie het meer zo: (en ik vraag me af of je het wel zo kunt bekijken)
    pot + aarde + zaadjes + lekker warm binnen + water + veel liefde en misschien een verhaaltje (en minimaal 1 uur per dag Metellica) = om de zoveel tijd een mooie J voor eigen gebruik.
    Dus wat ik eigenlijk wil weten: is het mogelijk om een kamerplant op te voeden waar je om de -pak 'm beet, 1 maand- nog eens wat aan hebt? Zoja, graag wat handige links (en dus niet met apparatuur, eh..)

    Alvast hartelijk bedankt voor het lezen
    En hopelijk neem je even de tijd me te helpen?

    Groeten,
    GroeneZak
    Last edited by GroeneZak; 22 April 2009, 15:23.

    #2
    Re: Beginner smeekt om hulp

    is het mogelijk om een kamerplant op te voeden waar je om de -pak 'm beet, 1 maand- nog eens wat aan hebt
    --

    Een plant die binnen 1 maand groeit en bloeit? (en droogt?) Nee, die zijn er niet.

    Je zou een 'gewone' wietplant in een lichtdicht kastje kunnen plaatsen met een of meerdere lampen (Spaarlampen, TL, HPS, LED) erboven. Je kan deze dan wel meteen op 12/12 zetten, dus 12 uur licht en 12 uur donker per dag. Dan zal hij zsm gaan bloeien, mocht je dan een indica hebben (kortste bloeitijd), dan zou je binnen 10-11 weekjes klaar kunnen zijn. Dan moet je ze nog wel 2-3 weken drogen.

    Wat je ook kunt doen is een (of meerdere) lowryder(s) neerzetten. Deze zijn niet afhankelijk van het aantal lichturen (dus of het nu 18/6 of 12/12 is, maakt niks uit). Deze groeien en bloeien al meteen als ze boven de grond uitkomen. Deze kun je na 10(-11) weekjes ook knippen. (Klein minpuntje; de kwaniteit bij lowryders is vrij laag).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Beginner smeekt om hulp

      kzie dat je je niet echt wilt bezighouden met lichtschema's en heel de ruttemetut.
      Jou raad ik dan aan om een autoflower te kweken, voorbeelden zijn lowryder (1 en 2), dieselryder, ...
      Die kun je gewoon zoals je zegt: potje + aarde + liefde + goei muziek (waaronder metallica overduidelijk niet valt )

      grtz

      Comment


        #4
        Re: Beginner smeekt om hulp

        veel succes, goeie muzieksmaak

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Last edited by pothoofd; 22 April 2009, 12:01.
          when u feel bad cuz of the wine
          just smoke a joint and u'll feel fine

          Comment


            #6
            Re: Beginner smeekt om hulp

            Bedankt voor de snelle (sommige wat nuttiger dan de andere..) reacties! Ik weet nu wel dat ik voor een (of meerdere) lowryder(s) ga. Hoe moet ik beginnen? Stekjes, zaadje? En bovenal, is er een betrouwbare site die dit levert? Ook vind ik hier en daar de aanduiding F2 F3 enz. Moet ik me hierbij een soort van kwaliteits-verhouding voorstellen wat vergelijkbaar is met schaal van richter?

            Hopelijk stel ik jullie geduld niet te veel op de proef met al m'n vragen..
            Bedankt!

            GroeneZak
            Last edited by GroeneZak; 22 April 2009, 16:06.

            Comment

            Bezig...
            X