Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Juiste kweektent?
Collapse
X
-
Re: Juiste kweektent?
En die magnetische ballast (VSA) kun je beter omruilen voor een digitale (EVSA). Is een stuk veiliger. DV12 er tevens bij bestellen, want ook een EVSA kan een tijdschakelklokje doen vastlopen. Ik vind overigens dat een 300m3 filter wat aan de zuinige kant is voor 400W HPS.
Comment
-
Bedankt voor de reacties,
ik ben van plan om hier 4 18 liter potten in te plaatsen.
Echter twijfel ik nog tussen white widow of amnesia.
ik heb gelezen dat amnesia en uberhaupt sativa's wat moeilijker te kweken zijn en voor de beginnende binnenkweker meestal worden afgeraden, alleen rook ik wel liever amnesia...
Wat raden jullie aan?
Comment
-
Kweken waar je zin in hebt, dat de ene moeilijker is dan de andere is een fabeltje. Sativa's bloeien gewoon wat langer. Als je fouten maakt zal het eerder in de eerste weken zijn, die extra weken bloei maken het verschil niet. Wat ik zelf zou aanraden, experimenteren. Je hebt keuze uit zoveel soorten, amnesia is er daar maar eentje van.
Comment
-
klopt niet meteen in de Batmix, dat is te veel voeding voor een jonkie van een plant. Maar een flinke vuist voedingsarme grond midden in de batmix, en daar eerst je zaadje in planten kan ook natuurlijk. Hoef je iig niet over te potten.
Verder zijn er ook wel kort bloeiende Haze soorten. Bijvoorbeeld Liberty Haze van Barneys Farm
Succes[COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]
Comment
Comment