Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Juiste kweektent?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Juiste kweektent?

    Korting op 420shop
    Na lange tijd veel informatie te hebben verzameld van verschillende websites en forums, wil ik zelf beginnen met kweken.
    Ik vroeg me alleen of of dit een geschikte koop is voor een beginnende kweker:


    mvg

    #2
    Re: Juiste kweektent?

    Prima beginnersset voor een paar dames. Zou dan wel de davin d12 erbij bestellen voor de veiligheid.

    Comment


      #3
      Re: Juiste kweektent?

      En die magnetische ballast (VSA) kun je beter omruilen voor een digitale (EVSA). Is een stuk veiliger. DV12 er tevens bij bestellen, want ook een EVSA kan een tijdschakelklokje doen vastlopen. Ik vind overigens dat een 300m3 filter wat aan de zuinige kant is voor 400W HPS.

      Comment


        #4
        Re: Juiste kweektent?

        Oorspronkelijk geplaatst door henk936 View Post
        Na lange tijd veel informatie te hebben verzameld van verschillende websites en forums, wil ik zelf beginnen met kweken.

        Comment


          #5
          Re: Juiste kweektent?

          Bedankt voor de reacties,
          ik ben van plan om hier 4 18 liter potten in te plaatsen.
          Echter twijfel ik nog tussen white widow of amnesia.
          ik heb gelezen dat amnesia en uberhaupt sativa's wat moeilijker te kweken zijn en voor de beginnende binnenkweker meestal worden afgeraden, alleen rook ik wel liever amnesia...
          Wat raden jullie aan?

          Comment


            #6
            Re: Juiste kweektent?

            Kweken waar je zin in hebt, dat de ene moeilijker is dan de andere is een fabeltje. Sativa's bloeien gewoon wat langer. Als je fouten maakt zal het eerder in de eerste weken zijn, die extra weken bloei maken het verschil niet. Wat ik zelf zou aanraden, experimenteren. Je hebt keuze uit zoveel soorten, amnesia is er daar maar eentje van.

            Comment


              #7
              Re: Juiste kweektent?



              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              En zag dat meglow ook een erg waardevolle sticky had geplaatst de afgelopen dagen...hint hint

              Comment


                #8
                Re: Juiste kweektent?

                Nog 1 vraagje:
                Mijn plan is om batmix te gebruiken en dan na een week of 5-6 te beginnen met voeding, is dit een goed idee?

                Comment


                  #9
                  Re: Juiste kweektent?

                  Nee want zaailingen verbranden in batmix. Begin in growmix en pot ze na 3 weken minimum over in batmix. Als je ze dan twee weken later op 12/12 zet hoef je ze enkel vanaf de 4de bloeiweek beginnen bij te voeden.

                  Comment


                    #10
                    Re: Juiste kweektent?

                    klopt niet meteen in de Batmix, dat is te veel voeding voor een jonkie van een plant. Maar een flinke vuist voedingsarme grond midden in de batmix, en daar eerst je zaadje in planten kan ook natuurlijk. Hoef je iig niet over te potten.

                    Verder zijn er ook wel kort bloeiende Haze soorten. Bijvoorbeeld Liberty Haze van Barneys Farm

                    Succes
                    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                    Comment


                      #11
                      Re: Juiste kweektent?

                      Zelfs dat risico neem ik niet, op een paar dagen tijd zit die wortel al op de bodem van de pot, in de batmix.

                      Comment


                        #12
                        Re: Juiste kweektent?

                        Oke ik ga ze ontkiemen, dan gaan ze in de grownix, daarna in de batmix.
                        bedankt voor alle info

                        Comment


                          #13
                          Re: Juiste kweektent?

                          Gwn buitenwiet joh !

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Juiste kweektent?

                            Het is winter.

                            Comment

                            Bezig...
                            X