Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van 600w naar 1000w

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

van 600w naar 1000w

Korting op 420shop
    Goededag,

ik heb een simpele vraag,
    er staan 18 op 1.5x1.5 meter super lemon haze.

voorheen gebruikte ik 600w en daar ben ik al tevreden over, nu wil ik graag 1000w proberen en heb ik inmiddels aangeschraft,
    nu is mijn vraag, ze staan nu na 2.5 weken voorgroei in de bloei, op 600w aangehouden met voorgroei.
    nu dus op 600 1e week bloei, nu kan ik het systeem op 750w zetten en 1000w.

Wat is het beste om aan te houden? gelijk 1000w? of geleidelijk naar de 1000w? is daar een bepaalde tactiek voor of moet ik gewoon
    kijk naar wat mijn planten aangeven?

ik denk zelf nu over naar 750, en over een maand naar 1000w?

Groetjes

Re: van 600w naar 1000w

Flinke gebruiker, kan toch een probleem worden als je
    aan 30 gram per week al niet meer voldoende hebt!

Groet

Comment

Ik gebruik meer dan 30 gram per week met m'n vrienden. En vrouw

Comment

Als er mensen in de nabije buurt ernstig ziek zijn en heel blij worden van super stonede lemon haze, ja maat.
        Hou die stomme eigenwijze kneuzige opmerkingen voor je voordat je hier voor andere met dezelfde vraag zit.

Nutteloze opmerkingen. Dacht dat hier mensen daadwerkelijk hielpen?
        Anyway,
        ik laat me teveel meeslurpen in de reactie, excuses hiervoor

Iemand met kennis?

Comment

Jij was toch diegene met ervaring met 1000 watters? 2 op 4m2, ergens in een bericht uit augustus. Dan weet je het antwoord. Gavita op 750 moet dat trouwens makkelijk trekken op die opp.

Comment

jungle,
            er komen hier wel vaker vragen van nieuwe leden langs die wel erg veel vermogen gebruiken. 99 van de 100 keer zijn dit gasten die brood kweken en daar is dit forum niet voor bedoeld. De opmerking van Dagga is vast bedoeld geweest om je uit je tent (figuurlijk) te lokken en was wellicht ietwat voorbarig in de aanname dat jij tot die 99 behoort, maar om er daarna gelijk vol in te knallen met je reactie is ook wat overdreven. Dat je het voor medische doeleinden t.b.v. anderen kweekt kunnen we tenslotte niet ruiken (tenzij iemand bij je in de straat woont).
            kan je verder niet helpen met je vraag, maar dikke streep eronder en wellicht heeft iemand antwoord voor je.

Comment

Ik kan je wel helpen maar vond je reactie over de top.
              Ik hou niet van dat opgefokte gedrag.

!(◎_◎)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt weer! :/

PS. 1.Ik kom met een simpele vraag.
                2. eerste reactie ==> flinke gebruiker.
                3. ik heb 16 berichten geplaatst in deze forum sectie, ik verdien me geld niet aan kweken. Ik help mensen die het nodig hebben. Ik heb zelf een goed lopend bedrijf in spanje en heb deze onzin niet nodig, ik vindt het leuk om te doen en mensen te helpen.
                4. Beowulf met een reactie waar ik heel veel aan heb, hij komt met een post van idd eind augustus waarbij mensen mij op dezelfde dingen als nu wijzen, dit ging om de airco die ik gebruik en niet genoeg luchtvochtigheid afnam, dat is inmiddels opgelost. Dus deze reactie ging ook nergens over.
                5. MEGLOW thanks man, ik begrijp de situatie helemaal en heb respect voor het regelement en die admins die hier hun werk doen om alles netjes te houden.
                6. Iemand kan wel helpen maar doet dat liever niet ivm mijn reactie op de hiervoor uitgelegde situatie.

Ok, Misschien light het aan mij? of aan hoe de mensen het uitlokken naar de gebruikers van deze website, excuses voor de miscommunicatie van mijn zijde,
                Ik werd gewoon geirriteerd, doordat ik voor andere mensen bezig ben die ziek zijn en uitleg moet gaan doen hierover, het is inmiddels al moeilijk genoeg.

bvd. JungleMan

Ik ben hier niet om me centen te verdienen, ik bedoel het goed. Nogmaals excuses als mensen zich aangevallen voelen hierdoor.

haveaniceday

Comment

zijn testen zat gedaan met meer licht in de eerste bloei weken en minder op het eind,dat gaf bijna dezelfde oogst.maar minder in het begin en meer op het eind heeft bijna geen zin,de bloemtrossen en zijtakken zijn dan al gevormd,dus zo snel mogelijk op 1000 watt zetten mits je het klimaat op orde kan houden.
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Heel erg bedankt namens ons, hij staat op 1000w Thanks mate

Comment

Bezig...
                    X