Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

60 day wonder voorgroei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

60 day wonder voorgroei

Korting op 420shop
    Ola!

Mijn tent en toebehoren is er over 2 weken. Ik heb wel mn zaadjes al binnen, namelijk 60 day wonders. Ik wil ze ontkiemen, voorgroeien op Jiffy's onder 55watt TL. Dat kan nu al namelijk. Kan ik nu al beginnen of redden die Jiffy's het geen 2 weken?

Re: 60 day wonder voorgroei

Neem liter potje? Heb 1 keer jiffy potjes geprobeerd, de wortel kwam er ni door. Geen fan van. In liter potjes kunnen ze gemakkelijk 2 weken staan en paar dagen later kan je ze al overpotten. Of 4 liter, kan de penwortel wat dieper.

Comment

Neem aan dat je zaadjes AFs zijn en die houden niet van
      overplanten, waarom wacht je niet op je tentje en de
      bijbehoren optimale omstandigheden om je ontkiemde
      zaadjes of je zaadjes gelijk ik de juiste potten en de
      juiste aarde te plaatsen!

Je zult er van opkijken hoe snel dat in twee weken kan gaan!

En wat denk je te winnen om nu wellicht te gaan prutsen met licht
      en moeilijker omstandigheden!

Succes O.D.

Comment

Zijn inderdaad AF. Ik pot ze in principe niet over maar zet ze met Jiffy en al in de pot met Cocos. Tis merr dat ik een optimale cyclus wil uitproberen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Neem liter potje? Heb 1 keer jiffy potjes geprobeerd, de wortel kwam er ni door. Geen fan van. In liter potjes kunnen ze gemakkelijk 2 weken staan en paar dagen later kan je ze al overpotten. Of 4 liter, kan de penwortel wat dieper.
        Omdat het AF zijn wil ik ze in principe helemaal niet overpotten Beo.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb er zojuist twee " gepland ". Kan ik het zelf ook aan den lijfe ondervinden en wellicht anderen hiermee ook helpen. Over twee dagen doe ik er nog twee. Heb er toch een paar teveel.

Comment

Blijft gelijk toch, ze groeien op in een klein potje. Of je dat potje nu in de grond zet, of je klopt het leeg. Penwortel kan ni diep, heeft hetzelfde nadeel. En dan de wortels die er met moeite door kunnen.

Comment

Ik hou jullie wel ff op de hoogte van de voortgang . Ik zet de Jiffy in een 12 liter rootpouch met hydrokorrels en de rest Cocos. In mijn ogen verpot je dan niet want het plantje blijft in zn originele medium. Ik hoop dan idd wel dat ze goed door die Jiffy heenkomen.

Comment

Nee die 60 days in een grote pot zetten als je tent draai en op 18 uur continue.
              Dus niet ontkiemen en niet onder tl.
              Succes.

Comment

Yep, dat.
                Ik ben ook niet zo kapot van jiffies, heb toch altijd de indruk dat het wat vertraagt.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                X