Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat dit goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaat dit goed?

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, dit is de 1e plant die ik zelf heb, na 4-5 dagen zie foto heb ik dat ik zou graag horen of dit goed gaat (zie foto) en wanneer ik hem kan overpotten naar een grotere pot

    Tips zijn altijd welkom, ben nog een beginner en wil me hierheen meer gaan verdiepen




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Gaat dit goed?

    Zit je nou meerdere topics te openen om een vraagje te stellen, doe is ff rustig.
    Er valt niets te zien, wat zie je eigenlijk zelf, beetje lezen hier kan ook interessant zijn.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: Gaat dit goed?

      sorry dit was een foutje, hoe kan ik deze weghalen ?

      Comment


        #4
        Re: Gaat dit goed?

        Als je in het vakje waar je typt onderaan links het vakje discussie sluiten aanvinkt en daarna je bericht plaatst word je topic gesloten.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: Gaat dit goed?

          Ik snap je exacte vraag niet precies, wat denk je dat er niet goed gaat?
          't plantje is boven de grond gekomen en ziet er niet uit als n magooltje, so far so good?

          Maar, zie ik nou dat ie onder een bureaulamp staat?
          Volgensmij is ze daardoor ook wat gaan strekken want das natuurlijk nooit genoeg licht
          Was je van plan m daar de hele tijd onder te houden of wat is je planning, want we weten nu wel heel weinig

          Oja tip, in de eerste week geen water geven. Is dan nog niet nodig. ( op het beetje vocht eroverheen als je dr net in de grond stopt na)

          Comment

          Bezig...
          X