Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twijfeling om te oogsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Twijfeling om te oogsten

Korting op 420shop
    Dag mede homegrowers ! Ik heb hier een lsd van barney's farm staan. De pistes van alle toppen zijn reeds bruin geworden,maar onder de loep vertoont de zelfde top , heldere/melkachtige en amber trichiomen ? Plant zit op einde bloei... Wat denken jullie ? Ze zusjes hoeven wel nog een paar daagjes langer...IMG_20161231_100152.jpgIMG_20161231_100137.jpgIMG_20161231_100128.jpgIMG_20161231_100123.jpg

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Re: Twijfeling om te oogsten

IMG_20161231_100349.jpgIMG_20161231_100356.jpg

Wat foto's zonder de led aan xp

Comment

Wij denken dat de plant(en) nog te groen zijn om te knippen.

Comment

Ze zien er wel uit alsof ze klaar zijn vind ik.
        Maarja, de trichomen zeggen alles, als er nog heldere zijn, dan moet je niet oogsten.
        Die heldere hebben nog geen psychoactieve stoffen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor de reply, kan ook door de flits zijn... Maar idd de bladeren beginnen ng niet echt te verkleuren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ze zien er wel uit alsof ze klaar zijn vind ik.
            Maarja, de trichomen zeggen alles, als er nog heldere zijn, dan moet je niet oogsten.
            Die heldere hebben nog geen psychoactieve stoffen.
            Heb je dan een verklaring van de 3 verschillende trichiomen Qnq ? Ik ga ook liever op de trichiomen af... Toch maar eens een microscoop met focus moeten kopen..

Comment

Je zult dan naar de verhouding clear/milky/amber kijken trichomen. En dan zelf een afweging maken wat je zelf het liefst hebt.
              Als je het klimaat goed onder controle hebt en nog geen rot kun je ze misschien nog wel even laten staan.
              Voor zover ik weet zal je plant onder de juiste omstandigheden trichomen blijven aanmaken dus zul je altijd wat clear blijven houden met een mix van milky en amber. Het stadium van de trichomen is dus volgens mij nooit alleen milky of amber.
              Nu ben ik ook nog beginnend kweker dus kan ik het bij het verkeerde eind hebben.
              Zelf heb ik met oogsten gewacht tot ik het eerste plekje rot ontdekte.
              Uiteindelijk wilt toch iedereen het weer anders de een neemt genoegen met bv. 40%clear/40%milky/20%amber en de ander 20/40/40 etc.
              Je kent zelf je dame het best en hebt invloed op de omstandigheden.
              Hoe beter de omstandigheden hoe langer je het uit kunt zitten.
              Succes[emoji1360]

I like it!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Daar is wel genoeg over te vinden denk ik, heeft weinig zin dat nog eens allemaal uit te tiepen.
                Bijv. in deze thread van $ir staat wat informatie over trichomen.

Het is inderdaad maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
                Klopt, ze gaan ook nooit allemaal tegelijk, was het maar zo simpel
                Het blijft altijd een compromis, er zijn altijd wat heldere, milky, amber en soms ook een paar zwarte trichomen als je echt het uiterste wil.
                Als je een droogplek hebt kun je ook nu wat toppen oogsten, en volgende week de rest bijvoorbeeld.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bij mij zouden die om mogen, maar ik oogst liever wat vroeger. Als ik een 20% amber zie met hier en daar nog een heldere dan gaan ze om.

Comment

Vandaag is de dame in het donker geplaatst voor 3 dagen. Begon meer Milky en amber te worden and i like couchlock smoke bedankt allemaal !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Daar is wel genoeg over te vinden denk ik, heeft weinig zin dat nog eens allemaal uit te tiepen.
                      Bijv. in deze thread van $ir staat wat informatie over trichomen.

Het is inderdaad maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
                      Klopt, ze gaan ook nooit allemaal tegelijk, was het maar zo simpel
                      Het blijft altijd een compromis, er zijn altijd wat heldere, milky, amber en soms ook een paar zwarte trichomen als je echt het uiterste wil.
                      Als je een droogplek hebt kun je ook nu wat toppen oogsten, en volgende week de rest bijvoorbeeld.
                      Bedankt q !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes View Post
                        Je zult dan naar de verhouding clear/milky/amber kijken trichomen. En dan zelf een afweging maken wat je zelf het liefst hebt.
                        Als je het klimaat goed onder controle hebt en nog geen rot kun je ze misschien nog wel even laten staan.
                        Voor zover ik weet zal je plant onder de juiste omstandigheden trichomen blijven aanmaken dus zul je altijd wat clear blijven houden met een mix van milky en amber. Het stadium van de trichomen is dus volgens mij nooit alleen milky of amber.
                        Nu ben ik ook nog beginnend kweker dus kan ik het bij het verkeerde eind hebben.
                        Zelf heb ik met oogsten gewacht tot ik het eerste plekje rot ontdekte.
                        Uiteindelijk wilt toch iedereen het weer anders de een neemt genoegen met bv. 40%clear/40%milky/20%amber en de ander 20/40/40 etc.
                        Je kent zelf je dame het best en hebt invloed op de omstandigheden.
                        Hoe beter de omstandigheden hoe langer je het uit kunt zitten.
                        Succes[emoji1360]

I like it!!!
                        Bedankt voor de info !!

Comment

Volgende kweek zal een scrogg worden ( eerste ooit ! ) 3 x pineapple chunk 3 x cookie Kush and last but not least 3 x Blue cheese

Comment

Dat drie dagen donker verhaal is een fabeltje. Kan je ze beter nog drie dagen licht geven. Trichomen rijpen ni af in het donker.

Comment

Schijnt dat de plant dan het gevoel heeft dat ze zal sterven, waardoor ze nog extra suiker aanmaakt wat THC zou produceren.. klieven van de stam dan een beter idee ? Of knippen die handel en drogen... Thnx beo..

Comment

Bezig...
                              X